Info

(P) Gregory’s continuă expansiunea în România

(P) Gregory’s continuă expansiunea în România

Autor: Publicitate

12.06.2019, 08:00 908

♦Cu noi magazine deschise de la începutul anului şi numeroase contracte semnate pentru noi unităţi, în zone cheie din Bucureşti, compania îşi menţine angajamentul de a investi pe piaţa din România


Gregory’s – brandul numărul unu în Grecia în sectorul coffee & food snack, continuă expansiunea rapidă în România, cu noi magazine deschise de la începutul anului în zone cheie din Bucureşti: Lipscani – Centrul Vechi şi Băneasa Shopping City. Ambele unităţi sunt în franciză, confirmand strategia de extindere a grupui grec, aplicată cu succes în cei aproximativ 50 de ani de experienţă, în numeroase ţări europene.

Modelul de franciză Gregory’s garantează sprijin constant pe tot parcursul cooperării de la alegerea celor mai potrivite locaţii pentru noile magazine, trainingul angajaţilor, sprijin constant din punct de vedere operational şi marketing, asigurat printr-o echipă de profesionişti.

„Ne aflăm într-un moment extrem de oportun pentru piaţa coffee & food snack din România. Apetitul consumatorilor pentru produsele greceşti este în creştere. Acest lucru ne este confirmat zilnic de cei aproximativ 2.000 de clienţi din România care ne aleg atât pentru cafeaua de dimineaţă, cât şi pentru gustările de peste zi. Am semnat deja contracte pentru a deschide noi magazine în zone precum: Militari, Baloteşti, clădiri de birouri, pentru a veni mai aproape de clienţii noştri. Vom continua să ne dezvoltăm folosind modelul de franciză testat cu succes în Grecia, căutăm parteneri pentru a prelua viitoarele locaţii, pregătiţi să lucreze alături de noi pentru propria afacere”, a declarant George Makridis, CEO Green Break SRL, compania care deţine brandul în România.

Delicii greceşti – gust şi sănătate

Gregory’s îşi propune să îmbine tradiţia produselor autentice greceşti cu noile tendinţe alimentare, campania de vară concentrându-se pe combinaţii gustoase şi sărace în calorii, cu un conţinut bogat în proteine şi fibre esenţiale pentru o dietă echilibrată. Avocado din Creta într-o combinaţie savuroasă, linte de origine Farsala, într-o salată săţioasă, un desert gustos cu gem de rodie şi iaurt autentic grecesc, sunt doar câteva dintre produsele pe care le puteţi încerca, fără grija kilogramelor în plus. Pentru zilele călduroase de vară, un Smoothie Vegan este alegerea ideală pentru cei aflaţi în căutarea unei băuturi delicioase, care să le permită să nu se abată de la dieta zilnică.

Desigur, din meniu nu vor lipsi plăcintele tradiţionale, precum îndrăgitele Bougatsa, Spanakopita, plăcinta Feta, sandvişurile proaspete, alături de sortimentele de cafea specific greceşti: Freddo Espresso sau Freddo Cappuccino.    

Despre Gregory’s

Înfiinţat în 1972, brandul Gregory’s este în prezent al 8-lea cel mai mare lanţ din domeniul coffee & food snack din Europa. Reţeaua numără peste 350 de unităţi în Grecia, Cipru, Germania şi Bahamas şi aproape 2.500 de angajaţi.

Gregory’s oferă o gamă largă de produse, precum plăcinte tradiţionale greceşti, sandvişuri delicioase, sortimente variate de cafea şi sucuri proaspete. Cu ajutorul celor mai bune ingrediente, al reţetelor tradiţionale şi unice, Gregory’s atrage zilnic peste 250.000 de clienţi în toată lumea.

Pentru mai multe detalii, accesaţi: www.gregorys.ro and www.gregorys-global.com.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO