Info

(P) HELLA dezvoltă şi consolidează centrul administrativ din Timişoara: “Ne asumăm o influenţă tot mai vastă şi ne intensificăm rolul de conducere”.

(P) HELLA dezvoltă şi consolidează centrul administrativ din Timişoara: “Ne asumăm o influenţă tot mai vastă şi ne intensificăm rolul de conducere”.

Mirabela Chera este director HELLA Corporate Center Timişoara din 2009.

Autor: Publicitate

01.02.2021, 09:00 1870

Lider în industria automotive, grupul german HELLA dezvoltă serviciile administrative în România, de unde va coordona activitatea la nivel global. Cu 10 ani experienţă în reţeaua internaţională a corporaţiei, HELLA Corporate Center Timişoara acoperă servicii complexe pentru companie. Anul 2021 aduce oportunităţi de carieră pentru profesionişti şi deschide o nouă etapă pentru echipa de la Timişoara. Despre aceasta, dar şi despre ce înseamnă provocarea de a-ţi reafirma calităţile la dimensiuni globale, am discutat cu Mirabela Chera, directorul HELLA Corporate Center Timişoara.

Trecem printr-o perioadă cu incertitudini pentru mediul economic, dar veştile dinspre HELLA România sunt bune: dezvoltă divizia de servicii administrative. Ce înseamnă mai exact acest lucru?

Cu un total de peste 4000 de angajaţi, România este deja una dintre cele mai mari şi mai importante locaţii în cadrul reţelei globale a HELLA. Această poziţie se va consolida în viitorul apropiat, iar HELLA Corporate Center Timişoara se poziţionează drept cel mai mare centru administrativ internaţional al companiei, cu responsabilităţi globale. De la acest nivel, nu vom furniza numai servicii către membrii grupului, ci vom realiza şi procese şi standarde puternice, până la gradul de excelenţă. Astfel, ne asumăm o influenţă tot mai vastă şi ne intensificăm rolul de conducere. Pentru a atinge însă acest obiectiv, avem nevoie de angajaţi calificaţi, care sunt motivaţi, creativi şi dornici să lucreze într-o companie cu operaţiuni globale. În următorii ani, vom crea peste 100 de noi locuri de muncă în centrul administrativ.

Lista joburi disponibile în HELLA România - Carieră HELLA

Procesul de creştere presupune şi o mărire considerabilă a echipei. Cum va arăta aceasta?

În HELLA Corporate Center Timişoara, avem o echipă puternică, formată din specialişti în domenii diverse. Acum, avem posibilitatea să ridicăm nivelul de experienţă, prin asimilarea responsabilităţilor globale. Este o manifestare a încrederii pe care compania ne-a acordat-o, că putem îmbunătăţi ceva ce facem deja bine. Departamente precum financiar, logistică, resurse umane sau IT cresc în acelaşi ritm. Ceea ce le oferim, în principal, colegilor noi este anume această calitate globală a activităţii, cu poziţii de decizie.

Serviciile corporate sunt pragmatice, tranzacţii şi procese. Cum se manifestă însă inventivitatea umană?

Credem în calitatea umană, pentru că dincolo de procese, oamenii sunt cei care le insuflă viaţă. Echipele noastre se bazează din ce în ce mai mult pe soluţii automatizate, aşa-numiţii roboţi (RPA) care înlocuiesc sarcinile repetitive. Nu înlocuiesc însă oamenii, ci mai degrabă le oferă libertatea de a îndeplini sarcini colaborative şi non-standardizate, precum dezvoltarea conceptelor sau implicarea în proiecte globale. Şi aici ajungem la o altă trăsătură pe care o preţuim şi o încurajăm: creativitatea. Cu ajutorul acesteia, vom intensifica procesele începute deja de digitalizare, de standardizare şi automatizare.

Ce fel de oameni doriţi să se alăture companiei?

Noi oferim oportunităţi atât pentru specialişti din domeniul serviciilor administrative, calificaţi în shared services, dar şi tinerilor, care vin cu un tip de gândire neconvenţional. Această trăsătură este cu atât mai importantă cu cât ne dorim să avem colegi noi capabili să aibă o viziune globală asupra proiectelor. Implicaţi, dispuşi să înveţe şi să-şi folosească latura creativă.

Ce poziţie ocupă, odată cu această nouă direcţie, locaţia din România în grupul HELLA? Dar faţă de competitorii din piaţă?

Scopul nostru este să ne stabilim drept un reper pentru grupul HELLA, cu toate categoriile de servicii administrative. HELLA Corporate Center Timişoara ocupă un loc unic pe piaţă, pentru că avem o paletă extraordinar de vastă şi diversă a serviciilor. Indiferent de domeniul de calificare al candidaţilor, îşi pot găsi un loc cu perspective profesionale în echipa noastră. În plus, tocmai datorită acestor oportunităţi numeroase, şansele de dezvoltare în carieră, de specializare în diferite zone de activitate, sunt multiple. Suntem conştienţi şi de rolul nostru în comunitate şi cultivăm parteneriatele cu mediul academic, dorind să oferim condiţii de formare practică a tinerilor, în proiecte şi procese care au cele mai noi tehnologii.

Cum credeţi că va arăta, în ianuarie 2022, HELLA Corporate Center Timişoara, după acest an, în care va trece printr-o repoziţionare la nivelul grupului HELLA?

Anul 2022 ne va găsi într-o clădire complet modernizată, cu spaţii adaptate nevoilor angajaţilor, cu servicii mai complexe, mai diversificate, mai digitalizate, cu o echipă mai mare. Ne dorim să ne întoarcem fizic la lucru, în condiţii de siguranţă pentru angajaţi, păstrând componenta de flexibilitate pe care am adaptat-o rapid în perioada pandemiei.

În final, cu întreaga experienţă acumulată, avem încredere că putem fi un pol de excelenţă în HELLA şi, desigur, pentru mediul economic.

Despre HELLA

Cu renume mondial în domeniul automotive, HELLA a venit în România în 2005, stabilind, în vestul ţării, un standard înalt de producţie şi de dezvoltare a inovaţiilor. În prezent, HELLA România înseamnă un centru administrativ la Timişoara, trei fabrici, la Timişoara, Arad şi Lugoj, precum şi trei centre de proiectare şi dezvoltare, în Timişoara şi Craiova. Primele două unităţi de producţie realizează sisteme electronice de diferite tipuri, iar fabrica din Lugoj produce sisteme de iluminat şi optice. Pe termen lung, compania dezvoltă tehnologie şi produse în tendinţele viitorului: electrificare, conectivitate şi conducere autonomă.

 
AFACERI DE LA ZERO