Info

(P) HONOR - primul an în România

(P) HONOR - primul an în România

Autor: Publicitate

22.12.2022, 15:26 267
  1. S-au împlinit 2 ani de când HONOR şi-a dobândit independenţa. Care sunt rezultatele companiei după aceşti 2 ani?

Deşi brandul a fost lansat în 2013, noua companie HONOR Technologies a fost înfiinţată în 2021 cu misiunea de a deveni în scurt timp un furnizor lider global de dispozitive inteligente. Întreaga cultură organizaţională este dedicată ca HONOR să devină un brand de tehnologie iconic la nivel mondial şi să creeze o nouă lume inteligentă pentru toată lumea prin produsele şi serviciile sale inovatoare.

În doar 2 ani de la înfiinţare am ajuns la rezultate remarcabile pentru standardul industriei tech: peste 13.000 de angajaţi, 60% angajaţi în cercetare şi dezvoltare, peste 100 de ţări şi regiuni, peste 200 de operatori şi parteneri, peste 30.000 de magazine şi puncte de vânzare, peste 3000 de centre de service, 9 call centers regionale (din care unul este în Cluj Napoca) şi deja peste 180 de milioane de utilizatori activi ai noilor produse lansate sub brandul HONOR în întreaga lume.

Potrivit IDC, HONOR se află pe primul loc în topul vânzărilor de pe piaţa smartphone-urilor din China în trimestrului al doilea din 2022 cu 13,1 milioane de unităţi de smartphone-uri livrate, atingând o cotă de piaţă de 19,5%.

Aceste rezultate remarcabile sunt validate şi recunoscute de industria tech prin numeroasele premii câştigate de HONOR anul acesta în cadrul celor mai prestigioase evenimente de profil. Mă refer la Mobile World Congress (MWC) Barcelona, eveniment în cadrul căruia HONOR şi-a adjudecat 29 de premii “Best of MWC”, dar şi la IFA Berlin unde HONOR a câştigat 35 de premii.

  1. Cum au fost primele 6 luni pentru HONOR în România?

România a făcut parte din primul val de lansări ale brandului HONOR pe pieţele din regiunea Europei Centrale şi de Est de anul acesta, aşadar, odată cu lansarea operaţiunilor comerciale în luna mai a acestui an, prioritar pentru noi a fost să prezentăm noua poziţionare a brandului HONOR la nivelul pieţei locale, alături de valorile şi obiectivele tinerei companii HONOR Technology.

În ciuda contextului imprevizibil şi a fluctuaţiilor economice din ultimii ani, suntem conştienţi că piaţa românească a crescut substanţial faţă de anii precedenţi, având un interes mai ridicat pentru smartphone-urile din segmentul premium, performante şi competitive. Strategia noastră de dezvoltare are în vedere un spectru larg de dispozitive inteligente prin intermediul cărora sperăm să obţinem în următorul an o cotă de piaţă în jurul valorilor double digit (vânzări de unităţi). Dorim să atingem şi chiar să depăşim acest obiectiv într-un mod natural, în primul rând prin creşterea brand awareness-ului şi a relevanţei locale şi, în al doilea rând, prin oferirea produselor cu un raport preţ-calitate de nerefuzat.  Ambiţia noastră se bazează pe încrederea absolută pe care o avem în produsele noastre.

  1. Care sunt planurile de dezvoltare ale companiei pentru 2023?

Fiind o companie orientată către consumator, ne angajăm să inovăm şi să provocăm constant standardele industriei, oferind cele mai bune produse de pe piaţă pentru clienţii noştri. De aceea, chiar dacă în primul an pe piaţa locală majoritatea produselor sunt smartphone-uri, consumatorii vor avea în curând acces la un portofoliu de produse mai larg.

În acelaşi timp, datorită strategie globale „open collaboration” de a ne parteneria în zona de R&D cu diferiţi  lideri din industrie, standardele noastre de calitate sunt întotdeauna peste media celor existente în piaţă.

Strategia noastră de management al lansarilor din portofoliul global vizează să oferim clienţilor noştri nu doar produse performante, ci şi un ecosistem HONOR interconectat care facilitează fiecare acţiune, indiferent de scenariul de utilizare. În centrul acestui ecosistem stă smartphone-ul, completat de o gamă de tablete, laptopuri şi dispozitive portabile de înaltă calitate potrivite oricărui buget.

  1. Care sunt predicţiile privind tendinţele tehnologice pentru următorii ani?

Este mai dificil, în prezent discutăm despre menţinerea unor trenduri de creştere liniară pe termen lung. Volatilitatea mediului macroeconomic la scară globală impune urmărirea cu atenţie a tuturor elementelor dinamice în ceea ce priveşte înţelegerea completă a soluţiilor tehnologice actuale de către utilizatorii de produse inteligente, precum şi disponibilitatea adoptării unor soluţii integrate între platforme şi medii de comunicare complementare.

Pe lângă trendurile identificate în trecut şi care deja s-au cristalizat în pieţe funcţionale – sisteme integrate multibrand şi multi-OS (sisteme de operare), de management al Smart Home, adoptarea nativă a soluţiilor IoT, există o bază de plecare importantă dată de obiceiurile şi comportamentele adoptate în pandemie. Soluţiile AI, machine learning, AR şi VR în procesarea outputului informaţional final (audio – video – senzorial) vor continua să fie adoptate de majoritatea platformelor B2C, provocarea fiind la nivelul producătorilor de produse inteligente – smartphones, tablete, laptops, televizoare - în a oferi experienţe cât mai apropiate de puterea de compilaţie ale acestor soluţii.

De asemenea, educaţia şi conştientizarea data privacy si security usage a crescut semnificativ în ultimii doi ani – de aici si preferinţa utilizatorilor către produse inteligente care oferă sisteme independente sigure de protejare şi management al transferului de date – soluţii deja prezente şi certificate pe produsele HONOR.

  1. Cu ce inovaţii în materie de tehnologie vine HONOR?

Dacă ne referim la vârfurile de gamă lansate anul acesta – Magic 4Pro, respectiv Honor 70 - putem prezenta câteva repere care dovedesc acest idealism tehnologic al noii companii HONOR, demonstrate prin câteva inovaţii în premieră pe piaţa globală. Astfel, oferind filmări la nivel cinematografic, HONOR Magic4 Pro dispune de HONOR Magic-Log Movie Master şi AI Film Effects, ce pun la dispoziţie o gamă dinamică şi o expresie bogată a culorilor pentru înregistrarea videoclipurilor. Prin aceasta, HONOR Magic4 Pro oferă prima înregistrare video Log 4K pe 10 biţi din industrie în 60 fps (cadre pe secundă).

Tot în premieră am lansat soluţia de încărcare wireless de 100 W, HONOR Magic4 şi HONOR Magic4 Pro fiind alimentate de o baterie ultra-puternică pentru a oferi o durată de viaţă ultra-lungă bateriei şi conectivitate pe tot parcursul zilei.

Totodată, Magic4Pro a venit şi cu tehnologia de sunet AI Directional Sound pentru confidenţialitate îmbunătăţită, oferind o nouă soluţie revoluţionară împotriva scurgerilor de sunet. Astfel, utilizatorii nu mai trebuie să-şi facă griji că oamenii le ascultă cu urechea conversaţia atunci când preiau un apel telefonic într-un spaţiu închis şi aglomerat precum un lift.

În septembrie anul acesta, am lansat şi în România smartphone-ul HONOR 70, o inovaţie care le permite utilizatorilor să producă simultan un videoclip de grup şi un vlog portret care evidenţiază o anumită persoană, prin modul de filmare Solo Cut.

  1. Cum răspunde HONOR nevoii de sustenabilitate?

 Lucrând cu furnizori globali, respectăm standarde de calitate stricte, care sunt peste media industriei. Compania a stabilit standarde stricte în fiecare etapă a procesului de dezvoltare a produsului, cu peste 600 de standarde de calitate care acoperă toate aspectele legate de proiectarea, dezvoltarea, materialele şi fabricarea produsului. Fiecare smartphone HONOR este supus unor controale stricte de calitate şi trebuie să treacă peste 400 de teste de produs şi peste 20 de standarde globale de certificare înainte de lansare.

În privinţa politicilor HONOR privind protecţia mediului, acestea se axează pe 4 direcţii concomitent: ambalare ecologică, produse durabile, gestionarea responsabilă a deşeurilor electronice şi produse chimice sigure.

 

 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO