Info

(P) La an nou, CEO nou la H2On

Autor: Publicitate

31.01.2023, 15:01 3831

Anul 2023 începe în forţă la H2On, cu un nou CEO. Adrian Nanulescu îşi alătură experienţa, puterea de muncă şi inovaţia calităţilor antreprenoriale vizionare ale lui Nathaniel Geană, proprietarul şi fondatorul grupului, care are în portofoliul de afaceri brandul propriu H2On, precum şi brandurile AQUAVIA, LavAzza, illy şi Julius Meinl.

Compania este prezentă la nivel naţional prin flotă proprie, deservind companii, dar mai ales segmentul acasă. „Ne motivează şi ne aduce satisfacţie faptul că noi am reuşit acolo unde alţii nu au avut atât de mult succes, respectiv distribuţie de apă la români acasă. Venim cu seriozitate, cu apă de calitate şi cu cele mai bune preţuri”, spune Nathaniel Geană, omul care are capacitatea de a transpune viziunea în practică. 

Această „achiziţie de capital uman” este o investiţie în prezentul şi în viitorul grupului de firme deţinut de antreprenorul român. „Suntem prima prezenţă românească în rândul expozanţilor la târgul anual ‘Water Cooler Europe’, iar în 2023 ne dorim extinderea la nivel european atât pentru distribuţia de apă, cât şi pentru echipamentele necesare acestei activităţi. A se reţine: apa H2On a fost testată de peste 200 de ‘chefi’ şi somelieri din întreaga lume, care au remarcat imaginea ireproşabilă a bidonului, salinitatea minerală echilibrată, textura fină şi gustul răcoritor. Toate aceste calităţi ne-au adus distincţia ‘Superior taste award’, acordată de prestigiosul ‘International Taste Institute’ din Bruxelles.

Suntem o echipa tânără, modernă, flexibilă, în plină creştere, cu obiective ambiţioase, de aceea am considerat că este momentul oportun ca o persoană cu experienţa şi capacităţile lui Adrian Nanulescu să ni se alăture”, declară Nathaniel Geană. „Una dintre afacerile pe care le deţin are ca obiect principal de activitate distribuţia de apă, ceai şi cafea la nivel naţional şi îmi doresc să devină fantastică, întru satisfacţia mea, a angajaţilor mei şi a clienţilor noştri. Vizăm extinderea la nivel european, livrarea apei de calitate, cu gust pur românesc, în casele europenilor. Mă bazez pe Adrian Nanulescu să îmi îndeplinesc obiectivele într-un termen scurt. Ne motivează gustul succesului, avem ştiinţa de a-l obţine şi acel dram de nebunie necesară, care face ideea să se transforme în afacere, cu tot ce înseamnă aceasta: planuri, muncă, investiţie, profit, locuri de muncă, satisfacerea clientului”, mai adaugă proprietarul H2On.

Adrian Nanulescu are o experienţă bogată în consultanţă de afaceri şi în managementul de top al companiilor, atât multinaţionale (precum Orange România), cât şi în cele româneşti private (Antena Group, La Fântâna România). Este inginer, absolvent de MBA, practică de peste 15 ani triatlon de performanţă, la nivel naţional şi internaţional, găsind timp pentru antrenamente şi pentru a se implica în susţinerea acestui sport în România.

„Sunt foarte motivat ca, alături de Nathaniel şi membrii echipei, să îndeplinim obiectivele strategice, operaţionale şi financiare ale companiei, purtându-le de grijă clienţilor noştri, oferind produse şi servicii de încredere, uşor de accesat. Eu sunt în egală măsură un om al planurilor, dar şi al acţiunii, iar la Nathaniel am găsit acest mixt care mă face să mă simt la locul potrivit, la momentul potrivit”.

Adrian Nanulescu şi Nathaniel Geană nu bat pasul pe loc, deja au configurat planurile anului 2023 pe termen scurt, mediu şi lung şi anunţă deja îmbunătăţiri tehnologice în beneficiul clienţilor, care vor putea accesa cu mai multă uşurinţă serviciile companiei. „Fiţi cu ochii pe H2On, prieteni, o să vă placă ce vă vom oferi, cursa noastră e abia la început!”, adaugă Adrian Nanulescu.

Adrian Nanulescu va conduce grupul de companii deţinut de Nathaniel Geană, ce activează în domenii precum investment, consultanţă, HoReCa, distribuţie, trading sau producţie.

H2On oferă apă de calitate, fără costuri de livrare, fără comandă impusă şi fără taxe lunare. Excelenţa purităţii şi a gustului nu este doar un slogan în cazul apei H2On, ci o certitudine de care se poate beneficia cu uşurinţă – hidratarea este sănătate, apa este viaţă. Toate celelalte branduri din portofoliu vin în completarea şi susţinerea nevoilor clienţilor, atât la birou, dar şi acasă.

 
 
 
 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO