Info

(P) Lanţul de restaurante Mesopotamia a deschis 17 noi locaţii în 2021

Autor: Publicitate

21.12.2021, 09:00 2293

Lanţul de restaurante Mesopotamia, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa locală de restaurante ca cifră de afaceri şi număr de unităţi, a deschis, în anul 2021, 17 locatii noi, intrând în 2022 cu un număr total de 54 restaurante.

Fondată de antreprenorii Sebastian şi Samuel Tătărîngă, compania şi-a continuat planul de extindere accelerată şi a investit, în ciuda provocarilor şi instabilităţii  financiare, în anul 2021 în noile locaţii din Uvertura Mall Botoşani, Sepsi Value Center, Afi Cotroceni 2 locaţii (etaj şi parter), Afi Ploieşti, Carrefour Braşov, Roman Value Center, Atrium Mall Arad, Kaufland Focşani, Vivo Cluj, Vivo Baia Mare,  Bârlad Value Center, Ploieşti Value Center, Shopping City Piatra Neamţ, Shopping City Vâlcea, Shopping City Deva, Westend Budapesta.

„Deşi a fost un an greu, un an în care multe afaceri din HoReCa au închis, fără o susţinere din partea statului, noi am mizat pe noile oportunităţi de pe piaţă. Am investit în locaţii premium din oraşe mari, dar am început să targhetăm şi oraşe cu o populaţie mai mică de 100.000 locuitori”, declară reprezentanţii Mesopotamia.

Alături de noile restaurante deschise, Mesopotamia a investit în modernizarea şi extinderea ca suprafaţă a 7 locaţii deja existente: Coresi Braşov, City Park Constanţa, Lotus Oradea, Mega Mall Bucureşti, Palas Mall Iaşi, Park Lake, Plaza Bucureşti, Ploieşti Shopping City Suceava şi Prima Shops Oradea. Extinderea lanţului de restaurante a produs creşterea locurilor de muncă în cadrul companiei şi, implicit, pe plan naţional.

Valoarea totală a investiţiilor din 2021 depăşeste 7 milioane euro.

Numărul de angajaţi creşte cu fiecare locaţie nou deschisă. Anul acesta, în cele 17 locaţii noi, au fost angajaţi aproximativ 340 de oameni, iar grupul Mesopotamia are acum peste 1000 angajaţi. Fiecare angajat nou primeşte atât calificarea cât şi pregătirea necesară îndeplinirii cerinţelor postului, indiferent de experienţa anterioară. Cadrul de muncă atractiv şi posibilitatea să avanseze sunt două avantaje complementare pe care le oferă compania.

Noul concept în care Mesopotamia a investit este implementarea serviciului de self order, kiosk, în colaborare cu ACRELEC SOFTWARE. Noua tehnologie le permite clienţilor să îsi aleagă produsele preferate într-un mod simplu şi rapid. Scopul introducerii kioskurilor este să reducă timpul de efectuare a comenzilor, şi, astfel, clienţii au posibilitatea să parcurgă întreg meniul rapid şi interactiv.

Brandul Mesopotamia este recunoscut în România pentru mixul unic de carne de curcan şi viţel rotisat, premiat, ani la rând, pe criterii de calitate, cu medalia de aur DLG. Restaurantele Mesopotamia se remarcă prin calitatea produselor şi serviciilor oferite miilor de clienţi care zilnic le trec pragul. De asemenea, pâinea si sosurile sunt produse zilnic în restaurant, iar legumele sunt atent selectate în principal de la furnizori locali.

În ultimii ani am integrat sub brandul Mesopotamia conceptul Meso’s care cuprinde: clătite cu dulceaţă traditională, limonadă, fresh-uri naturale, cafea şi specialităţi de cafea cu arome Napolitane. Produsele Meso’s au venit să completeze meniul restaurantului, din dorinţa să oferim clientului o experienţă unică.

Produsele Mesopotamia pot fi comandate şi de pe platformele delivery: Glovo, Takeaway şi Tazz.

 
 
 
 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO