Info

(P) Mesopotamia urmareste dublarea cifrei de afaceri in 2 ani, prin extinderea in Europa si deschiderea de restaurante noi in Romania

(P) Mesopotamia urmareste dublarea cifrei de afaceri in 2...

Autor: Publicitate

18.01.2022, 09:00 3467

Mesopotamia isi extinde reteaua de restaurante si incepe anul 2022 cu 53 de locatii pe teritoriul Romaniei si reuseste sa surprinda si prin deschiderea unui restaurant in afara tarii, a 54-a locatie. Acesta noua investitie vine dupa un an plin de provocari, un an in care compania s-a dezvoltat prin inaugurarea a 16 locatii pe intreg teritoriul Romaniei. Baia Mare, Vivo Cluj, Focşani, Arad, Roman Value Center, Afi Ploieşti, Braşov Carrefour, Afi Bucureşti parter, Afi Bucureşti etaj, Sfântu Gheorghe, Barlad Value Center, Prahova Value Center, Ramnicu Vâlcea, Deva, Piatra Neamţ sunt locatiile noi prin care Mesopotamia vine mai aproape de consumatori.

Inaugurarea noului restaurant, al 17-lea in 2021, situat in Westend Shopping Center Budapesta, Ungaria, a avut loc in data de 17 decembrie 2021, iar costurile totale ale investitiei se ridica la peste 300 de mii de euro. “La inceputul lui 2021, ne propusesem 12 restaurante noi. Insa, ne bucuram ca am reusit sa incheiem anul cu 17 locatii deschise, dintre care o locatie in afara tarii.” declara Salar Adrian, director tehnic Mesopotamia. Valoarea totala a investitiilor din 2021 depasteste 7 milioane euro.

“Gustul care nu se uita” devine acum cunoscut si in Europa. “Acest prim restaurant in afara Romaniei, in Westend Shopping Center Budapesta, ne da incredere si confirma faptul ca restaurantul Mesopotamia ajunge un brand apreciat si la nivel international. Gustul curcanului rotisat este acelasi, la fel de bun, indiferent ca il comanzi in limba romana, maghiara, engleza sau in orice limba!”, spune Adrian Tataringa, director Mesopotamia Ungaria

20 de locatii noi, 10 in Romania si 10 in alte orase din Europa, au anuntat reprezentantii Mesopotamia pentru 2022: “Avem in plan noi deschideri si luam in considerare extinderea in alte orase importante din Europa. Credem in potentialul business-ului nostru si dorim sa devenim un brand relevant la nivel European. De asemenea, ne propunem sa ne dublam cifra de afaceri in urmatorii 2-3 ani.”.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO