Info

(P) Specialiştii htss explică 6 avantaje importante oferite de un CRM personalizat

(P) Specialiştii htss explică 6 avantaje importante...

Autor: Publicitate

30.09.2022, 11:05 47

Există mai multe funcţii pe care le îndeplineşte un custom software CRM bun. Mai jos ai o scurtă ilustrare asupra modului în care aceste funcţii pot contribui la creşterea şi succesul business-ului tău.

1. Eficienţă îmbunătăţită în interiorul companiei

Atunci când alegi un software CRM personalizat, câştigi enorm în ceea ce priveşte eficienţa. Angajaţii pot lua decizii în cunoştinţă de cauză, pot analiza şi gestiona datele şi pot efectua mai multe operaţiuni deodată. De asemenea, ai avantajul de a ajusta aceste soluţii pentru a include doar instrumentele şi funcţionalităţile de care ai reală nevoie. Acest lucru are ca rezultat o experienţă pozitivă pentru utilizatorul final, fie că este vorba de un client sau de un angajat.

2. Integrarea se concentrează pe utilizator

CRM-ul personalizat poate adăuga, de asemenea, un strat de inteligenţă artificială şi învăţare automată pentru a se adapta la persoanele care îl folosesc la maximum. Acest lucru facilitează integrarea CRM-ului cu fluxul de lucru existent, elimină orice ineficienţă şi îl face mai uşor de utilizat de către angajaţi.

3. O mai bună integrare a echipelor de vânzări şi de marketing

Dezvoltarea unui custom CRM permite automatizarea comunicării şi, de asemenea, segmentarea în funcţie de interesele şi răspunsurile clienţilor, de activităţile de marketing specifice etc. Astfel, aceste două departamente pot lucra împreună, aliniate, şi pot genera un randament mai bun al investiţiilor.

4. Avantaj faţă de concurenţă

 Un CRM personalizat oferă flexibilitatea de a adăuga noi caracteristici care îmbunătăţesc experienţa generală a clientului cu brandul şi consolidează relaţia.

5. Metrici şi rapoarte mai bune

Totul, de la cheltuielile de marketing şi vânzări până la gestionarea angajaţilor, este prezent într-un singur lor.  Economiseşti din cheltuieli şi îmbunătăţeşti eficienţa operaţiunilor. Utilizarea unui CRM personalizat ajută la dezvoltarea unor capacităţi de raportare adaptate fiecărui tip de business. De asemenea, acestea te ajută să urmăreşti datele şi metricile critice, pe tot parcursul procesului, de la generarea de lead-uri până la finalizarea unui proiect.

6. Securitate sporită a datelor

În cele din urmă, nu trebuie să îţi faci griji cu privire la taxele de licenţiere sau de servicii atunci când optezi pentru un CRM personalizat. Acest lucru înseamnă că economiseşti din costurile operaţionale, care pot fi investite în eforturi de marketing sau vânzări pentru un ROI îmbunătăţit.

„Pentru toate cerinţele CRM, htss oferă soluţii simple şi personalizate. Nu numai că te ajutăm să dezvolţi funcţionalităţile potrivite pentru business ul tău, dar ne asigurăm şi că întreaga echipă este instruită pentru a le utiliza în mod eficient. De asemenea, oferim asistenţă dacă ai nevoie de o echipă de dezvoltatori care să poată face schimbările necesare pentru a asigura durabilitatea proiectului”, afirmă Adrian Staicu, Custom Software Manager htss 

Despre High-Tech Systems & Software

Htss este o companie IT&C specializată în furnizarea de soluţii software de business. Înfiinţată în 2012, htss şi-a dezvoltat rapid portofoliul de clienţi datorită preocupării pentru inovare, suport rapid şi de calitate. Astăzi, portofoliul companiei numără peste 1000 de clienţi din 11 ţări, printre cele mai căutate soluţii proprii fiind: Pharmaceutical – software de gestiune a farmaciilor; telemedica – soluţie de telemedicină; omnimedica – solutie software pentru clinici si spitale; shiftin – software de planificare automata a turelor de lucru sau mindclass – platformă de e-learning.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO