Info

(P) TOP 3 lucruri de care sa tii cont in relatia ta cu angajatii tai

Sursa foto: Pexels.com

Sursa foto: Pexels.com

Autor: Publicitate

12.12.2022, 08:00 280

In zilele noastre a devenit mai important ca oricand sa construiesti o atmosfera buna de lucru. Nu inseamna numai relatia cu angajatii tai, ci inseamna o productivitate mai buna, o implicare mai mare si, in cele din urma, succesul firmei tale. O relatie de munca sanatoasa cu angajatii ajuta la dezvoltarea unei organizatii. Un lider responsabil va investi energie si timp pentru a-si crea o relatie buna cu cei din echipa sa.

Daca vrei sa construiesti o relatie mai buna cu angajatii tai, tine cont de urmatoarele aspecte:

1. Increderea este esentiala in relatia dintre orice lider si echipa sa. Chiar daca traim mai degraba in cutuma conform careia nu trebuie sa ai incredere in sef, demonstreaza-le ca au increderea ta. E nevoie sa fii transparent cu deciziile tale si constient, in acelasi timp, ca aceasta relatie sanatoasa de incredere se stabileste in timp.

Ce poti face:

  • Comunica parerile clar, dand posibilitatea echipei sa iti propuna alternative sau solutii, daca este cazul.

  • Evita micromanagementul si stabileste responsabili de proiect. In felul acesta, vei contribui la fidelizarea si evolutia angajatilor tai.

2. Apreciere. De cele mai multe ori, in mediile toxice de lucru vorbim despre lumi complet diferite. Angajatii nu se simt vazuti si apreciati pentru munca lor, iar sefii au o atitudine superioara fata de ei. Un lider bun isi da timp sa observe felul in care evolueaza angajatii lor, sa aprecieze eforturile pe care le fac sa creasca personal si profesional.

Ce poti face:

  • Stabileste-ti intalniri periodice cu fiecare angajat si incearca sa ii cunosti cat mai bine. Vei afla, astfel, care sunt provocarile si atuurile lor, cum poti sa il ajuti in acest proces.

  • Tine cont de faptul ca multi oameni simt nevoia de apreciere fizica. De exemplu, poti sa le oferi cosuri cadou atunci cand reusiti sa obtineti un client important. Sau fa o traditie ca fiecare angajat sa primeasca cosuri cadou de Craciun de la Boutiquecadeaux.ro, personalizate conform preferintelor. Poate parea un gest banal, dar ii va face sa se simta vazuti si apreciati. Iar acest lucru este esential pentru relatia voastra de lunga durata.

3. Siguranta. Unul dintre principalele motive pentru care angajatii isi parasesc locul de munca este ca nu se simt confortabil la job. Atunci cand angajatii sunt in siguranta din punct de vedere fizic, emotional si psihologic la locul de munca, este foarte probabil sa fie mai eficienti si productivi. Chiar daca delegi acest aspect catre departamentul de resurse umane, asigura-te ca vei primi constant feedback despre subiect.

Ce poti face:

  • Poti face evaluari constante si anonimizate pentru a intelege care este, cu adevarat, starea de spirit a angajatilor. In acest fel, vei afla ce trebuie imbunatatit.

  • Ofera beneficii cu un impact imediat: o zi libera in plus, reduceri la servicii de wellness sau un spatiu dedicat relaxarii in cadrul companiei.

Obiectivul tau, ca lider, nu trebuie sa fie sa devii cel mai bun prieten al angajatilor tai, ci sa creezi o cultura sanatoasa la locul de munca. Cu cat iti dai seama mai repede ce functioneaza pentru angajatii tai, cu atat afacerea ta va avea un succes mai mare.

 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO