• Leu / EUR4.9457
  • Leu / GBP5.7676
  • Leu / USD4.6170
Info

(P) Trisport.ro a lansat marţi, 18 ianuarie, a 7-a generaţie de smartwatch-uri Garmin Fenix şi noul Epix

Autor: Publicitate

18.01.2022, 14:00 292

La începutul anilor 2000, Garmin a diversificat gama de produse bazată pe sistemul de poziţionare din sateliţi al guvernului SUA, cunoscut ca GPS. Garmin a dominat piaţa dispozitivelor de navigaţie auto, gadgeturi care au înlocuit hărţile clasice.

GPS-ul nu era folosit în dispozitivele de fitness, Cliff Pemple, îşi aduce aminte o conversaţie de atunci: “Noi facem atâtea aparate cu GPS, de ce nu facem un produs cu GPS pentru alergători?” În anul 2003, Garmin a oferit primul său dispozitiv portabil de fitness, Forerunner 101. Ceea ce a început ca un proiect al angajaţilor a ajuns să definească compania după aproape două decenii. O combinaţie de tehnologie între iPhone şi Google Maps a afectat piaţa produsului de bază auto Garmin, navigaţiile auto, un moment cheie în care compania a trebuit să se reinventeze.

Astăzi, Garmin este un exemplu rar de companie departe de Silicon Valley, care nu numai că a încasat o lovitură de la colosii din industria tech, dar a prosperat în concurenţă cu ei. Smartwatch-urile Garmin au reprezentat mai mult de jumătate din veniturile de 4,1 miliarde de dolari în 2020. Compania este evaluată la 25 miliarde de dolari, ceea ce o face mică în comparaţie cu rivalii de la Apple, Google sau Samsung - dar totuşi este un jucător important care câştigă cotă de piaţă în fiecare an cu ajutorul produselor inovatoare.

Sursă poză: Analiză Counterpoint.

Prima jumătate a anului 2020, afectată direct de apariţia pandemiei COVID-19, a fost o perioadă foarte bună pentru piaţa smartwatch-urilor. Ea s-a bucurat de o creştere de 20% faţă de H1 2019. Analiştii spun că această piaţă rămâne populară faţă de alte segmente care au avut scăderi mari în aceeaşi perioadă.

Apple şi-a consolidat poziţia şi rămâne lider de piaţă în acest segment, atât din punct de vedere al volumului, cât şi al numărului de unităţi. Cu ajutorul celei mari diversificate game de produse, cât şi datorită funcţiile avansate de monitorizare a indicatorilor de sănătate, Garmin are o creştere de 31% şi avansează pe locul 2, imediat după Apple, în topul vânzărilor. Astfel companii mult mai mari şi mai cunoscute precum Samsung, Huawei, Fitbit sau Fossil.

Trisport.ro a avut o creştere sănătoasă, încheind anul 2020 cu profit şi o cifră de afaceri de 9,49 milioane lei cu 7 salariaţi. În timp ce retailerii mari au avut scăderi ale cifrelor de afaceri, unii dintre ei înregistrând pierderi de peste 7 milioane lei, flexibilitatea unui business mic s-a dovedit a fi vitală într-un an în care am fost afectaţi de efectele pandemiei.

Piaţa pentru articole sportive se bucură de o creştere mare oriunde în lume; pandemia ne-a adus aminte că sportul este vital pentru un stil de viaţă sănătos.

Trisport.ro, retailer autorizat Garmin, lansează a 7-a generaţie a seriei de smartwatch-uri Fenix. Gama Fenix se adresează unui spectru larg de clienţi, de la persoane pasionate de mişcare până la sportivi de performanţă. Versatilitatea acestor ceasuri permit posesorilor să le utilizeze la o multitudine de activităţi sportive precum: alergare, ciclism, înot, ski, drumeţii, yoga, căţărare, antrenamente de forţă, sporturi nautice, golf, dar şi multe alte sporturi. Cei care vor să înceapă un sport nou precum alergarea, se vor bucura de antrenamentele personalizate oferite în platforma Garmin Coach.

Ceasurile Garmin oferă indicatori importanţi care ne ajută să monitorizăm nivelului de sănătate. Precum Indicatori importanţi sunt nivelul de activitate zilnic, pulsul măsurat 24/7, nivelul de stress şi nivelul de energie pe parcursul unei zile, dar şi monitorizarea somnului. Doi indicatori foarte importanţi care au un rol critic în monitorizarea bolilor respiratorii precum cele generate de COVID-19:

  • Rata respiraţiei măsoară cât de des inspiri şi expiri într-un minut; rata de respiraţie în repaus normala este între 12 şi 20 de ori pe minut şi poate ajunge la 40-50 de ori pe minut în timpul activităţilor fizice intense. Creşterea reflectă cererea crescută de oxigen pentru producerea de energie aerobă. Rata respiraţiei este măsurată cu ajutorul variabilităţii ritmului cardiac (HRV), fiecare respiraţie fiind codificată. Durata dintre bătăile inimii consecutive se scurtează uşor pe măsură ce inspiri şi se prelungeşte pe măsură ce expiri. Termenul pentru acest fenomen biologic este aritmia sinusală respiratorie.
  • Saturaţia oxigenului din sânge (SpO2) este măsurată cu ajutorul senzorului pulsoximetru prezent pe spatele ceasurilor Garmin. Se utilizează o combinaţie de lumini roşii şi infraroşii cu senzori care pot determina procentul de sânge oxigenat. Această valoare trebuie, în general, să fie de minim 95%, dar poate fi influenţată de altitudine, activitate şi nivelul de sănătate individual.

 

Ce inseamnă ceasul Garmin pentru tine?

Garmin dezvăluie actualizări importante pentru gama sa emblematică de ceasuri inteligente multisport robuste, fenix. Concepută pentru performanţă şi rezistenţă, noua serie Garmin fenix 7 are un nou design, un ecran tactil împreună cu cele 5 butoane de control, instrumente avansate de antrenament, modele îmbunătăţite cu energie solară care oferă o durată de viaţă prelungită a bateriei şi lanternă încorporată pentru modelele fenix 7X.

Încărcare solară: Toate cele 3 dimensiuni ale gamei fenix 7 includ variante Solar şi Safir Solar cu o autonomie de până la 37 de zile în mod smartwatch şi până la 139 de zile în modul expediţie cu GPS-ul activat.

Lanternă încorporată: condiţiile de lumină scăzută nu reprezintă o problemă cu lanterna LED încorporată reglabilă pe modelele fenix 7X, oferind acces rapid la un fascicul de iluminare puternic şi constant.

În anul 2021, utilizatorii Garmin au făcut mai mult sport. Activităţile outdoor s-au bucurat de o creştere de 9,52% în timp ce activităţile indoor au crescut cu 20,54%. Cele mai mari creşteri au fost pentru yoga (+45,55%) şi pilates (+108,30%). Ecranul ceasurilor din gama fenix 7 foloseşte o tehnologie numită transflective memory-in-pixel (MIP), ecranul are un consum foarte mic şi se vede perfect în soare. Garmin ne oferă acum o alternativă pentru cei care folosesc ceasul preponderent indoor printr-un model cu totul nou.

Astăzi se lansează şi noua serie Garmin epix, un smartwatch premium multisport, cu afişaj AMOLED vibrant. Realizează totul, cu monitorizarea sănătăţii şi a stării de bine 24/7, funcţii inteligente şi aplicaţii sportive încorporate — ambalate într-un design sofisticat.

Cu un ecran din safir şi ramă de titan, epix 2 arată la fel de bine în sala de şedinţe ca şi în sala de sport. Iar cu o autonomie de până la 16 zile a bateriei, utilizatorii se pot baza pe epix non-stop pentru a urmări nivelul de somn şi de energie, pentru a ajuta la obţinerea unui nou record personal sau pentru a se antrena pentru următoarea mare aventură.

Conceput pentru un stil de viaţă activ, epix este un ceas inteligent multisport premium versatil, cu afişaj AMOLED şi autonomie excepţională a bateriei, conceput pentru a monitoriza funcţii esenţiale de sănătate, antrenament şi recuperare, toate uşor accesibile la încheietura ta.

Începând de astăzi, ceasurile pot fi achiziţionate din magazinul online Trisport.ro sau din magazinul fizic din nordul Bucureştiului, situat în Voluntari, pe Strada Erou Iancu Nicolae. Toate modelele sunt expuse în magazin şi pot fi probate şi testate.

Trisport.ro este o poveste de succes a antreprenoriatului local. Fondat în 2015 de către Sorin Anghel, după ce a renunţat la un post IT în cadrul unei bănci, Trisport.ro este primul magazin din România destinat produselor de triatlon, dar şi produselor celor 3 sporturi componente: nataţie, ciclism şi atletism.

"Trecerea de la statutul de angajat la cel de antreprenor este cel mai greu pas. Mie nu mi-a fost foarte greu deoarece am lucrat şi ca freelancer câţiva ani buni înainte de a lucra în bancă. Una dintre cele mai mari provocări la această trecere este faptul că volumul de muncă se dublează, câteodată chiar se triplează, timpul liber dispare. Vor fi foarte multe momente grele în care vei dori să renunţi la tot, cheia succesului este să reuşeşti să treci peste ele.“, povesteşte Sorin Anghel. Povestea sa ca antreprenor a plecat de la ideea unui prieten de a participa la o ştafetă în cadrul unui triatlon: „Evident că în scurt timp a intervenit competitivitatea şi am hotărât să participăm individual la probe. În pregătiri am avut surpriza să aflu că nu există un magazin specializat de unde să îţi poţi procura toate echipamentele de care ai nevoie, aşa s-a născut ideea“, spune Sorin Anghel.

Succesul Trisport.ro se datorează abordării concentrate pe client. Toţi membri echipei Trisport.ro sunt foarte bine pregătiţi pentru a adresa nevoile individuale ale fiecărui client. Personalul Trisport.ro foloseşte şi testează constant toate produsele pe care le comercializează. Pentru clienţii de produse specializate premium serviciile sunt cele mai importante. Ei se îndreaptă către magazinele unde se simt ca acasă şi unde primesc sfaturi relevante.

Trisport.ro funcţionează într-un mod atipic faţă de majoritatea business-urilor aflate la început de drum. Tot profitul obţinut a fost reinvestit şi în acelaşi timp oferă foarte multe sponsorizări. Trisport.ro este sponsorul oficial al Federaţiei Române de triatlon, dar şi a multor evenimente de triatlon, înot, ciclism şi alergare. De-a lungul timpului Trisport.ro a sponsorizat peste 30 de sportivi din triatlon, dar şi din alte sporturi precum ciclism sau alpinism.

Detalii poza: Alex Găvan – ascensiunea vârful Gasherbrum 2 (8035 de metri) fără oxigen şi Tibi Uşeriu la Maratonul Arctic din Canada.

Secţiunea de tehnologie din site s-a bucurat de creşteri spectaculoase în ultimii ani pe fondul conştientizării nevoii de a face mişcare şi sport - parte vitală a unei vieţi sănătoase.

Chiar dacă ceasurile Garmin din gama de top au fost construite pentru performanţă, din ce în ce mai mulţi clienţi le aleg în detrimentului unui smartwatch classic pentru multitudinea indicatorilor de sănătate, pentru autonomia foarte mare şi pentru rezistenţa lor.

Universitatea Stanford realizează în prezent un studiu şi cu ajutorul smartwatch-urilor Garmin în care încearcă să găsească o modalitate de detectare a îmbolnăvirilor cu COVID-19 cu ajutorul senzorilor prezenţi pe ceas. Se doreşte detectarea infecţiei până la 7 zile înainte să apară simptomele. Este deja demonstrat că variabilitatea ritmului cardiac se modifică atunci când există o inflamaţie în corp, COVID-19 generând o inflamaţie incredibilă. Rezultatele preliminare arată că  persoanele infectate cu COVID-19 au o variabilitate a ritmului cardiac mai scăzută. De asemenea s-a observat că la 81% dintre cazurile persoanelor infectate pulsul de bază a crescut cu 9-10 zile înainte de apariţie altor simptome.

Trisport.ro a pregătit un cadou special pentru toţi clienţii care vor achiziţiona unul dintre modelele noi de smartwatch-uri Garmin din gama fenix sau epix până la sfârşitul lunii ianuarie 2022. Mai multe detalii în pagina de prezentare a modelelor noi de pe www.trisport.ro

 
AFACERI DE LA ZERO
Principalele valute BNR - ieri, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.9457
Diferență: -0,0303
Ieri: 4.9472
Azi: 4.6170
Diferență: -0,3281
Ieri: 4.6322
Azi: 5.7676
Diferență: -0,9922
Ieri: 5.8254
Azi: 4.7889
Diferență: -0,0543
Ieri: 4.7915