Info

(P) Un al doilea proiect Orange România a primit finanţare europeană pentru dezvoltarea competenţelor digitale ale angajaţilor

(P) Un al doilea proiect Orange România a primit finanţare europeană pentru dezvoltarea competenţelor digitale ale angajaţilor

Autor: Publicitate

31.01.2022, 10:30 221

Proiectul Orange România SA - ”Competenţe digitale pentru angajaţii Orange - I, Digital”, destinat dezvoltării competenţelor din domeniul Tehnologiei informaţiei şi a comunicaţiilor  ale angajaţilor Orange aflaţi în afara Bucureştiului şi a judeţului Ilfov, a primit o finanţare nerambursabilă în valoare de 1.167.133,50 de lei (valoarea totală a proiectului fiind de 2.802.918,20 lei).

Proiectul îşi propune să îmbunătăţească prin formare nivelul de cunoştinţe, competenţe şi aptitudini ale angajaţilor Orange România care îşi desfăşoară activitatea în sectorul tehnologiei informaţiei şi comunicaţiilor, sector economic cu potenţial competitiv conform Strategiei Naţionale pentru Competitivitate şi în domeniul tehnologiei informaţionale şi de comunicaţii, spaţiu şi securitate, domeniu de specializare inteligentă potrivit Strategiei Naţionale de Cercetare-Dezvoltare şi Inovare.

Proiectul ”Competenţe digitale pentru angajaţii Orange - I, Digital”, cod MySMIS 149315, implementat în perioada 11.05.2021 – 10.11.2022, vizează 450 de angajaţi şi deţine drept obiectiv principal creşterea gradului de conştientizare şi de cunoştinţe cu privire la TIC în toate departamentele din Orange România, pentru a spori inovaţia şi fluenţa digitală pentru toţi angajaţii. Gândit pentru a fi parte integrată din procesul de transformare digitală ce le oferă tuturor angajaţilor posibilitatea de dezvoltare a abilităţilor TIC, proiectul îşi propune să-i ajute pe cei din Orange să înfrunte lumea digitală mai uşor şi să o gestioneze cu mai multă agilitate.

”Ne onorează extrem de mult obţinerea acestei finanţări prin intermediul căreia vom duce mai departe proiectele noastre de digitalizare ambiţioase şi captivante, pe care le derulăm deja intern şi care au ca public ţintă colegii noştri din toată ţara. Ne mândrim cu echipa solidă şi neobosită aflată în spatele proiectului, care a depus eforturi susţinute pentru a demonstra importanţa şi utilitatea îmbunătăţirii şi ducerii mai departe a procesului de digitalizare destinat tuturor angajaţilor Orange România. Ne bucură, totodată, faptul că ambele proiecte au fost completate într-o manieră remarcabilă, ceea ca a dus la acordarea finanţării cu scorul cel mai înalt. Avem încredere că proiectele vor duce la creşterea şi dezvoltarea abilităţilor digitale & ITC ale beneficiarilor programului şi suntem recunoscători pentru că ni s-a oferit  această oportunitate”, a declarat Luiza Müller, Human Resources Director Orange România.

„I, Digital” va îndruma şi însoţi fiecare angajat în călătoria sa de dezvoltare, oferind context pentru a explora şi interacţiona cu mediul big data şi mediul TIC. Implementarea proiectului se va realiza pe o durată de 18 luni în regiuni mai puţin dezvoltate ale României. Trainerii  specializaţi cu experienţă în domeniu vor forma angajaţii Orange România în cadrul unei serii complexe de cursuri finanţate de Uniunea Europeană.

Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capital Uman 2014 – 2020.

Date de contact beneficiar: Orange Romania, Str. Lascăr Catargiu, nr. 47-53, Europe House, Bucureşti, România

Adresa e-mail: pr@orange.com

Despre Orange România

Orange România este liderul pieţei locale de telecom, cu 10.798.000 de clienţi de clienţi la 30 septembrie 2021 şi o cifră de afaceri totală pentru 2020 de 1,076 miliarde de euro, oferind clienţilor săi, atât utilizatori individuali, cât şi companii, cea mai extinsă acoperire şi un portofoliu complet de servicii: servicii de telefonie mobilă şi fixă, internet, televiziune, soluţii smart home, servicii financiare Orange Money, soluţii IT&C pentru companii în zona de cloud, business Wi-Fi, inclusiv analytics şi securitate cibernetică.

Orange România este operatorul numărul 1 în ceea ce priveşte performanţa serviciilor de voce şi date din zonele metropolitane şi rurale din ţară, iar scopul său este să fie alegerea #1 pentru conectivitate, divertisment digital şi servicii digitale pentru familiile şi afacerile din România.

Compania deţine şi nouă certificări consecutive Top Employer, ce confirmă faptul că Orange România, pe lângă produsele şi serviciile remarcabile pe care le oferă, acordă o atenţie deosebită angajaţilor săi şi contribuie la îmbunătăţirea mediului de lucru.

 
AFACERI DE LA ZERO