În 2015, PENNY s-a alăturat Echipei Naţionale a României, devenind un partener dedicat al sportului şi performanţei. Se pusese temelia unui parteneriat stabil şi de încredere între Federaţie şi unul dintre cei mai importanţi retaileri din România. Iar asta s-a dovedit, în timp, mai important decât rezultatele din meciurile ultimilor ani.
După primii trei ani de parteneriat cu Federaţia Română de Fotbal, în care doar calificarea tineretului la Euro a mai animat interesul românilor pentru Echipa Naţională, PENNY a evoluat către un nou nivel de angajament, nu doar cu Federaţia Română de Fotbal, ci, practic, cu întreg fotbalul românesc. În 2018, PENNY devine sponsor al naţionalelor de fotbal ale României şi furnizor de produse proaspete pentru echipele de fotbal aflate sub conducerea Federaţiei Române de Fotbal. Astfel, în perioadele de cantonament PENNY oferă produse din categoriile: fructe şi legume, carne proaspătă, brutărie, lactate şi branzeturi, toate acestea organizate apoi în meniuri special gândite şi preparate de Chef Andrei Voica.
PENNY îşi consolidează poziţia de susţinător al acestui sport, oferindu-şi sprijinul şi implicarea la toate nivelurile competiţionale. Pentru prima dată în istoria fotbalului românesc, echipele naţionale de juniori şi tineret, atât masculine, cât şi feminine, au un partener dedicat. În acelaşi timp, sprijinul acordat echipelor de futsal şi fotbal feminin aduce o nouă motivaţie şi noi oportunităţi de promovare.
Urmează alţi cinci ani în care PENNY (2018-2023) nu s-a limitat doar la sponsorizări şi furnizarea de produse, ci a devenit un promotor activ al spiritului fotbalistic în comunitate, dezvoltând o nouă platformă de comunicare sub conceptul “Fotbalul ne uneşte”. PENNY începe să “joace” pentru suporteri şi reuşeşte, astfel, să creeze o legătură puternică între brand şi sport, oferindu-le fanilor şi jucătorilor o sursă constantă de susţinere şi inspiraţie, într-o perioadă în care nimic nu mergea bine în fotbalul reprezentativ. Chiar dacă mingea se juca în teren, golurile se marcau în inimile românilor, în tribune şi dincolo de ele.
În 2021, compania aduce un suflu nou în susţinerea echipelor naţionale de fotbal ale României, prin crearea celei mai joviale şi pline de vervă mascote - RONNY, emblematicul ciobănesc carpatin, care animă tribunele şi în prezent. RONNY este prezent la evenimente sportive, în şcoli sau în comunităţi locale, încurajând pasiunea pentru fotbal şi întărind entuziasmul suporterilor, chiar şi atunci când rezultatele se lăsau aşteptate.
În acelaşi an, PENNY decide să se implice şi mai mult în susţinerea celui mai apreciat sport din România şi lansează SuporteRO - prima gamă de produse realizată în parteneriat cu Federaţia Română de Fotbal (FRF). Proiectul SuporteRO câştigă premiul cel mare la categoria „Parteneriate comerciale” a competiţiei UEFA Grow Awards, fiind pentru prima dată când România reuşeste o astfel de performanţă în cadrul evenimentului.
În 2023, PENNY îşi prelungeşte pentru încă 5 ani parteneriatul cu Federaţia Română de Fotbal şi continuă să creeze momente unice dedicate iubitorilor de fotbal, precum cel de de la meciul România – Israel şi meciul România U21 - Germania, când tribunele au fost îmbrăcate în galben, oferind spectatorilor peste 22.000 de tricouri galbene.
În 2024, PENNY România, în calitate de sponsor principal al Echipei Naţionale de Fotbal a României, a susţinut lansarea filmului-eveniment „În inima Naţionalei – Din vestiar până în Germania”. Filmul este o poveste despre o calificare şi o echipă în care nimeni nu mai credea. Aproape nimeni.
Într-o perioadă marcată de provocări şi incertitudini, implicarea continuă a PENNY în susţinerea fotbalului românesc a fost cu atât mai semnificativă, reprezentând un exemplu elocvent de solidaritate şi perseverenţă.
Iar după 8 ani de strâns din dinţi la nivel naţional, “tricolorii” s-au calificat din nou la cel mai aşteptat eveniment European de fotbal de anul acesta. O performanţă care aminteşte de cele anterioare: Franţa (1984), Anglia (1996), Belgia şi Olanda (2000), Austria şi Elveţia (2008) şi Franţa (2016). În aceste preliminarii, doar şase naţionale au fost neînvinse: Franţa, Anglia, Portugalia, Belgia, Ungaria şi România.
Mesajul unui autentic susţinător al fotbalului românesc, fie el sponsor sau suporter, ar trebui să sublinieze că succesul nu se limitează la trofee şi turnee, ci derivă din relaţiile pe care le construieşte, emoţiile pe care le stârneşte şi viziunea pe care o împărtăşeşte pe parcursul călătoriei. Hai, România!
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels