Infografice

Topul brandurilor pentru care s-au cheltuit cei mai mulţi bani pe reclamă

Topul brandurilor pentru care s-au cheltuit cei mai mulţi bani pe reclamă
21.06.2011, 17:27 3172

Anul trecut, pe o piaţă de publicitate în scădere, operatorul detelefonie mobilă Orange a fost brandul pentru care s-au cheltuitcei mai mulţi bani pe publicitate pe toate mediile dedistribuţie.

Bugetul rate card (preţurile de listă afişate, fără discount) afost de 242,5 mil. euro. Bugetele rate card sunt însă orientative,deoarece în realitate, în cazul Orange spre exemplu, bugetul estecuprins între 15 şi 25 mil. euro, potrivit estimărilor ZF.

Următorul clasat în topul brandurilor pentru care s-a cheltuitcel mai mult pe publicitate în 2010 după valoarea bugetului ratecard a fost Vodafone (195,5 mil. euro), competitorul direct alcelor de la Orange.

Danone (lactate) a încheiat podiumul cu un buget de 184,5 mil.euro, în scădere cu 5%. Danone a fost surclasat în 2010, după ceanul trecut ocupa prima poziţie în top.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO