Agenţia de media Mindshare, parte a GroupM şi WPP, anunţă trecerea la o nouă identitate vizuală, care susţine mai clar şi mai dinamic noua sa poziţionare - Good Growth.
Noul logo separă cele două cuvinte – „Mind” şi „Share” – şi foloseşte un font nou şi o paletă de culori împrospătată.
Una dintre noutăţi este construirea unui logo-frame, care schimbă cuvântul „Mindshare” într-un element ce poate fi suprapus pe conţinut foto sau video.
„În viaţa fiecărei companii este nevoie, din când în când, de o reîmprospătare a imaginii, dar această schimbare merge mai departe de atât şi îşi doreşte să facă şi mai clară poziţionarea Mindshare în teritoriul <<Good growth>>”, spune Cătălin Găitănaru, CEO Mindshare România.
Mindshare este una dintre cele mai mari agenţii globale de media, specializată în servicii de consultanţă de marketing, media şi comunicare, parte a GroupM şi WPP.