Media & Advertising

Agenţia media OMD a câştigat contul Mars-Wrigley România

Autor: Cristina Roşca

10.02.2011, 23:50 159

Agenţia de media OMD, parte a grupului de media Omnicom MediaGroup, a câştigat contul Mars-Wrigley România în urma uneilicitaţii organizate la nivel local la care au participat în totalcinci agenţii media. OMD va prelua contul de media Mars-Wrigleyîncepând cu 01 martie 2011.

Reprezentanţii agenţiei nu au răspuns solicităzii ZF privindvaloarea contului. La nivel mondial, în 2008 Mars împreună cuinvestitorul Warren Buffett au achiziţionat în schimbul sumei de 23mld. dolari (15,7 mil. euro la cursul din 2008) compania Wrigley.Pe piaţa locală cele două companii nu au fuzionat, existând încontinuare ca două entităţi separate. Wrigley a obţinut în 2009 înRomânia afaceri de 51,7 mil. euro şi un profit de 7,5 mil.euro.

Mars România, al doilea jucător de pe piaţa ciocolatei după KraftFoods şi cel mai mare jucător pe piaţa de pet-food (mâncare pentruanimale) din România, a avut afaceri de 45 de milioane de euro în2009, în scădere de la 49,3 mil. euro în anul anterior şi profit deaproape 6 milioane de euro. OMD este prezentă în România din 2000,fiind o entitate 100% Omnicom Group. În urmă cu circa un an agenţiaa câştigat şi conturile Vodafone, unul dintre cele mai râvnite depe piaţă, estimat la peste 10 milioane de euro, şi pe cel alDacia-Renault-Nissan.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO