Media & Advertising

Angajaţii agenţiilor grupului WPP din România vor participa la un program de training despre platforma TikTok, derulat la nivel internaţional

Angajaţii agenţiilor grupului WPP din România vor...

Autor: Roxana Rosu

15.04.2021, 12:07 129

 

 

WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume, vrea să construiască o reţea internă de specialişti pentru utilizarea cât mai eficientă a platformei TikTok, programul adresându-se şi angajaţilor din agenţiile WPP din România.

Parteneriatul are ca scop principal identificarea şi oferirea de noi oportunităţi de comunicare creativă pentru toate agenţiile parte din WPP şi clienţii acestora.

“Acest parteneriat susţine demersurile noastre de a răspunde clienţilor locali cu soluţii creative şi inovatoare de interacţiune cu consumatorii. În ultimul an, am dezvoltat proiecte care au inclus cu succes platforma TikTok în mixul de comunicare şi avem în plan dezvoltarea expertizei de social media cu cei mai pregătiţi oameni în domeniu. TikTok a demonstrat deja amploarea oportunităţilor de interacţiune creativă şi autentică cu consumatorii, iar noi suntem aici să oferim clienţilor locali cea mai bună consultanţă în domeniu“, spune Manuela Necula, CEO Ogilvy, Wunderman Thompson & Hogarth Romania.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO