Media & Advertising

Apropierea sărbătorilor de iarnă a dus alimentele şi băuturile pe primul loc în topul reclamelor la TV

Apropierea sărbătorilor de iarnă a dus alimentele şi...

Autor: Bianca Dorobanţu

02.12.2016, 00:05 227

Prime-time-ul de luni seara pe trei dintre cele mai urmărite posturi de televiziune din România a fost ocupat de reclame la alimente şi băuturi, medicamente, credite, servicii din industria telecom, dar şi la cosmetice, astfel că dintr-un total de 105 spoturi publicitare, 86 au fost numai la produse din aceste categorii. „Bătălia” pentru primul loc în prime-time se dă constant între alimente şi medicamente, de cele mai multe ori cele din urmă fiind „câştigătoare”.

Săptămâna aceasta, luni seara, în intervalul orar 20.00-21.00, ali­men­tele şi băuturile au fost reprezentate de 35 de reclame, urmate de me­di­camentele eliberate fără pres­cripţie medicală (OTC-uri - n. red.) cu 34 de reclame, servicii tele­com (6), servicii ban­care şi nebancare (6) şi cos­metice (5), conform datelor Mediafax Monitorizare.

În ce priveşte produsele alimentare, cele mai vizibile au fost cele ale Dr. Oetker, filiala locală a grupului german cu acelaşi nume, care produce aditivi alimentari, conservanţi sau deserturi, cu branduri precum Mug Pudding sau cu produse de post, specifice perioadei sărbătorilor marca Inedit Food, companie achiziţionată în 2007.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO