Media & Advertising

Cat succes au reclamele cu sefi de la televizor

Cat succes au reclamele cu sefi de la televizor

Autor: Ana Raduta

27.07.2011, 21:07 832

Atunci cand pare ca nimic nu mai poate stimula crestereavanzarilor, unele companii aleg o metoda de comunicare adeseacontestata - lanseaza spoturi TV in care principalul personaj estechiar seful cel mare. Au aparut recent si la noi astfel de exemple,insa publicitarii ridica din spranceana in fata acestei solutii deavarie.

Atunci cand spui Apple, imaginea lui Steve Jobs este primullucru care iti vine in minte. Cand auzi Facebook, te gandesti laMark Zuckerberg, iar numele lui Bill Gates este sinonim cuMicrosoft.


Probabil acelasi lucru l-au dorit si Constantin Toma, fostulpresedinte al companiei de asigurari Omniasig, si Alin Burcea,proprietarul agentiei de turism Paralela 45, atunci cand au decisca este momentul sa apara in spoturi TV care sa le promovezeafacerile. Toma promova la acel moment, nu mai tarziu de inceputulacestui an, produsele de asigurare ale companiei sale, iar Burceapachete turistice in strainatate.

Pentru doua industrii care au fost puternic afectate de criza,respectiv asigurarile si turismul, abordarea atat de directa aparut cea mai potrivita solutie la momentul respectiv. Cu atat maimult cu cat niciuna dintre cele doua companii nu obisnuise sacomunice prin intermediul spoturilor televizate. Citiţi mai multdespre ce succes au reclamele cu sefi de la televizor pewww.businessmagazin.ro

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO