Media & Advertising

Ce puteţi citi în numărul din această săptămână al revistei Business MAGAZIN

Ce puteţi citi în numărul din această săptămână...

Autor: Cristina Bellu, Ioana Matei

04.09.2017, 00:03 47

♦ După un prim deceniu de creşteri record, până la venituri care se îndreaptă spre 400 mil. lei anul acesta, antreprenorul Horaţiu Ţepeş a conturat şi planurile pentru următorii 10 ani ale Bilka. Compania pe care a construit-o este lider din 2012 pe piaţa acoperişurilor metalice. Strategia de business a lui Horaţiu Ţepeş setează premisele ca şi următorul deceniu Bilka să fie unul al creşterilor solide: în aceasta intră un buget de investiţii de 20 de milioane de euro, într-o nouă hală de producţie în Braşov, precum şi deschiderea unei fabrici în afara graniţelor. Care sunt paşii pe care urmează să îi facă antreprenorul braşovean pentru ca businessul său să fie transmis peste generaţii, veţi putea citi în noul articol de copertă al Business Magazin -Bilka nu este de vânzare“.

♦ Anul 2016 a fost cel mai bun pentru L'Oréal România, companie cu 20 de ani de prezenţă pe piaţa locală şi cu vânzări 60 de milioane de euro anul trecut. Reprezentanţii companiei se aşteaptă în continuare la creşteri anuale de două cifre şi la atingerea poziţiei de lider pe piaţa cosmeticelor. Care sunt pilonii prin care vor fi atinse aceste obiective, a explicat într-un articol din Business Magazin Gilles Antoine, country manager al L’Oréal România.

♦ Cristina şi Alexandru Badan au transformat cântecelele pentru copii într-o afacere de aproape jumătate de milion de euro: au pornit proiectul MoraTV în 2012, iar acum acesta este cel mai popular canal de cântece pentru copii din România. Cum poţi să faci bani din YouTube în România au explicat cei doi antreprenori în unul dintre articolele din Business Magazin de săptămâna aceasta.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO