Media & Advertising

Ce puteţi citi în numărul din această săptămână al revistei Business MAGAZIN: „Parcurs de manager global”

Ce puteţi citi în numărul din această săptămână...

Autor: Ioana Mihai-Andrei

29.01.2018, 00:04 165

♦ „Parcurs de manager global” este materialul de pe coperta Business MAGAZIN din această săptămână. Marcel Martin ajunge în România rar, de 3-4 ori pe an, deşi zboară cu avionul aproape săptămânal. Călătoriile sunt o constantă în rolul global pe care îl ocupă în cadrul îmbuteliatorului Coca-Cola Hellenic Bottling Company, cu afaceri de peste 6 miliarde de euro anual şi au reprezentat o constantă şi a întregului său parcurs profesional, care l-a purtat în ţări precum Irlanda, Rusia, Ucraina Nigeria şi Grecia.

♦ „În viaţă jonglezi cu un număr de bile: familia, prietenii, cariera, realizările personale, sănătatea; unele sunt din cauciuc şi dacă le scapi jos revin - de exemplu, cariera, iar altele sunt făcute din sticlă şi dacă le scapi, se ciobesc”, descrie Marcel Martin, executivul de 59 de ani care conduce diviza de supply chain la nivel global a grupului Coca-Cola Hellenic Bottling Company. Divizia de supply chain este una dintre cele mai importante ale companiei care produce şi distribuie mai mult de 2 mld. unit cases (lăzi sau baxuri) de produse pe toate cele 28 de ţării pe care compania este prezentă. Care sunt paşii pe care i-a făcut în aproape un sfert de secol de carieră la îmbuteliatorul grec şi cum se vede piaţa locală din rolul actual, de group supply chain director al companiei, în sediul central al companiei din Atena?

♦ Românii nu se mai mulţumesc doar să cumpere mobilier gata făcut, ci vor să-l personalizeze sau chiar să-l construiască singuri de la zero. Iar pasiunea românilor pentru design interior i-a adus antreprenorului Cristian Găvan venituri de 4,5 mil. euro anul trecut, conform Business MAGAZIN. 

♦ Într-o societate în care selfie-ul a devenit sinonim cu identitatea personală, iar importanţa propriei imagini şi a validării acesteia de către semeni a crescut extrem de mult, doi tineri din Bucureşti s-au gândit să ducă selfie-ul mai departe şi să-l transforme într-un business, arată un articol din această săptămână în Business MAGAZIN.

 
 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO