Media & Advertising

Cel de-al treilea episod al serialului "Las Fierbinţi", lider de audienţă

Autor: Mediafax

23.03.2012, 18:04 260

Cel de-al treilea episod al serialului "Las Fierbinţi", difuzat joi seară, a fost lider de audienţă, atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cât şi pe publicul din mediul urban, informează Pro TV.

Aflate la necaz, suedezele lăsate baltă de autocar chiar în satul Fierbinţi şi-au găsit companie în telespectatorii Pro TV, care nu le-au scăpat din ochi pe toată durata episodului de aseară, difuzat de Pro TV între 20.32 şi 21.27. Pro TV a fost lider absolut de audienţă, atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cât şi pe publicul din mediul urban. Cel de-al treilea episod al serialului a ţinut în faţa televizorului în minutul de aur aproape 2.500.000 de români.

Pro TV a obţinut în medie 10,3 puncte de rating şi 21,9% cotă de piaţă, pe publicul comercial în timpul difuzării serialului românesc care a avut cel mai bun debut din ultimii zece ani. Antena 1 s-a clasat pe locul al treilea, cu doar 4,9 puncte de rating şi 10,3 procente din cota de piaţă.

Acasă, cu telenovela "Eva Luna", care se apropie de final, s-a situat pe locul al doilea, cu 5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 10,5%.

Nici pe publicul din mediul urban Pro TV nu a avut rival şi a obţinut, în medie, 7,7 puncte de rating şi 14,4% cotă de piaţă, fiind urmat de Acasă, care înregistra cu telenovela "Eva Luna", 5,5 puncte de rating şi 10,4 procente din cota de piaţă, în timp ce Antena 1, clasată şi de această dată pe locul al treilea, înregistra 4,3 puncte de rating şi 8 procente din cota de piaţă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO