• Leu / EUR4.7432
  • Leu / GBP5.3799
  • Leu / USD4.2921
Media & Advertising

De unde se informează românii pentru cumpărăturile de alimente? Creşte influenţa reclamelor pe TV, print şi online, în detrimentul newsletterelor şi pliantelor proprii ale retailerilor

Autor: Cristina Rosca

18 iul 2019 101

Cei mai mulţi consumatori locali (88%) consultă internetul înainte de a merge la shopping de alimente, acesta fiind cel mai popular canal de informare, arată un studiu al companiei de cercetare de piaţă Focus Market Research. Influenţa internetului a crescut de altfel în ultimii doi ani (perioada 2017-2019), conform aceleiaşi surse.

Astfel, în 2017 doar 83% dintre români declarau că printrele canale media folosite pentru informare se numără online-ul.

Studiul arată că a crescut influenţa reclamelor pe TV, print şi online, în detrimentul newsletterelor şi pliantelor proprii ale retailerilor. Pliantele retailerilor rămân al doilea cel mai important canal de informare, însă doar 6 din 10 români le consultă înainte de o şedinţă de cumpărături. În urmă cu doi ani ponderea era de 62%.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Principalele valute BNR - joi, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.7432
Diferență: 0,1689
Ieri: 4.7415
Azi: 4.2921
Diferență: -0,1349
Ieri: 4.2846
Azi: 5.3799
Diferență: 0,9589
Ieri: 5.3458
Azi: 4.3319
Diferență: 0,2151
Ieri: 4.3236