• Leu / EUR4.7748
  • Leu / GBP5.7369
  • Leu / USD4.4026
Media & Advertising

De unde se informează românii pentru cumpărăturile de alimente? Creşte influenţa reclamelor pe TV, print şi online, în detrimentul newsletterelor şi pliantelor proprii ale retailerilor

Autor: Cristina Rosca

18.07.2019, 18:00 108

Cei mai mulţi consumatori locali (88%) consultă internetul înainte de a merge la shopping de alimente, acesta fiind cel mai popular canal de informare, arată un studiu al companiei de cercetare de piaţă Focus Market Research. Influenţa internetului a crescut de altfel în ultimii doi ani (perioada 2017-2019), conform aceleiaşi surse.

Astfel, în 2017 doar 83% dintre români declarau că printrele canale media folosite pentru informare se numără online-ul.

Studiul arată că a crescut influenţa reclamelor pe TV, print şi online, în detrimentul newsletterelor şi pliantelor proprii ale retailerilor. Pliantele retailerilor rămân al doilea cel mai important canal de informare, însă doar 6 din 10 români le consultă înainte de o şedinţă de cumpărături. În urmă cu doi ani ponderea era de 62%.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
CUM VEDEȚI ZIARUL FINANCIAR PESTE 21 DE ANI?

TOTUL PENTRU BUSINESS. TOTUL ESTE BUSINESS

AFACERI DE LA ZERO
Principalele valute BNR - vineri, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.7748
Diferență: 0,1132
Ieri: 4.7694
Azi: 4.4026
Diferență: 0,0591
Ieri: 4.4000
Azi: 5.7369
Diferență: 0,1257
Ieri: 5.7297
Azi: 4.4844
Diferență: 0,0089
Ieri: 4.4840