Media & Advertising

De unde se informează românii pentru cumpărăturile de alimente? Creşte influenţa reclamelor pe TV, print şi online, în detrimentul newsletterelor şi pliantelor proprii ale retailerilor

De unde se informează românii pentru cumpărăturile de...

Autor: Cristina Roşca

18.07.2019, 18:00 135

Cei mai mulţi consumatori locali (88%) consultă internetul înainte de a merge la shopping de alimente, acesta fiind cel mai popular canal de informare, arată un studiu al companiei de cercetare de piaţă Focus Market Research. Influenţa internetului a crescut de altfel în ultimii doi ani (perioada 2017-2019), conform aceleiaşi surse.

Astfel, în 2017 doar 83% dintre români declarau că printrele canale media folosite pentru informare se numără online-ul.

Studiul arată că a crescut influenţa reclamelor pe TV, print şi online, în detrimentul newsletterelor şi pliantelor proprii ale retailerilor. Pliantele retailerilor rămân al doilea cel mai important canal de informare, însă doar 6 din 10 români le consultă înainte de o şedinţă de cumpărături. În urmă cu doi ani ponderea era de 62%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO