• Leu / EUR4.9675
  • Leu / GBP5.7134
  • Leu / USD4.6709
Media & Advertising

Directorul financiar al Ogilvy: Piaţa de publicitate, plus de 4%

Autor: Luciana Georgescu

23.06.2014, 00:04 232
Piaţa de publicitate din România ar putea creşte cu aproape 4% anul acesta după ce în 2013 a înregistrat un declin faţă de anul precedent, sta­bilin­du-se la valoarea de 288 de milioane de euro, este de părere Mirel Pleşca, director financiar la Ogilvy la ZF Live.
 
„Piaţa de publicitate este foarte jos com­parativ cu alte ţări din UE, din cauza cotei mari de piaţă deţinută de TV. Este nevoie de o creştere de 5 ori a pieţei de advertising din România pentru a atinge cel puţin nivelul Po­loniei“, a declarat Pleşca.
 
În România, ponderea cheltuielilor cu publicitatea în totalul cheltuielilor unei companii se situează între 3 şi 5%.
 
 
Pleşca a menţionat că una dintre principalele cauze ale nivelului scăzut al pieţei de publicitate din România este numărul mare de staţii TV, care refuză să se consolideze. „Există o frag­men­tare la nivelul pieţei. Sunt multe staţii TV mici sau agenţii de publicitate locale care operează cu preţuri reduse, ceea ce trage întreaga piaţă în jos“, a mai spus Pleşca.
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO
Principalele valute BNR - ieri, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.9675
Diferență: -0,0644
Ieri: 4.9707
Azi: 4.6709
Diferență: 0,1522
Ieri: 4.6638
Azi: 5.7134
Diferență: -0,3401
Ieri: 5.7329
Azi: 5.1538
Diferență: -0,0543
Ieri: 5.1566