Media & Advertising

Directorul financiar al Ogilvy: Piaţa de publicitate, plus de 4%

Autor: Luciana Georgescu

23.06.2014, 00:04 235
Piaţa de publicitate din România ar putea creşte cu aproape 4% anul acesta după ce în 2013 a înregistrat un declin faţă de anul precedent, sta­bilin­du-se la valoarea de 288 de milioane de euro, este de părere Mirel Pleşca, director financiar la Ogilvy la ZF Live.
 
„Piaţa de publicitate este foarte jos com­parativ cu alte ţări din UE, din cauza cotei mari de piaţă deţinută de TV. Este nevoie de o creştere de 5 ori a pieţei de advertising din România pentru a atinge cel puţin nivelul Po­loniei“, a declarat Pleşca.
 
În România, ponderea cheltuielilor cu publicitatea în totalul cheltuielilor unei companii se situează între 3 şi 5%.
 
 
Pleşca a menţionat că una dintre principalele cauze ale nivelului scăzut al pieţei de publicitate din România este numărul mare de staţii TV, care refuză să se consolideze. „Există o frag­men­tare la nivelul pieţei. Sunt multe staţii TV mici sau agenţii de publicitate locale care operează cu preţuri reduse, ceea ce trage întreaga piaţă în jos“, a mai spus Pleşca.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO