• Leu / EUR5.0847
  • Leu / GBP5.7545
  • Leu / USD4.3768
Media & Advertising

Dochiţa Zenoveiov, Inoveo: Înainte de apariţia online-ului, un brand supravieţuia în piaţă mai mult

Dochiţa Zenoveiov, Inoveo: Înainte de apariţia...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

17.07.2017, 07:00 629

Companiile româneşti apelează acum mai mult decât înainte de 2010 la rebranding pentru a-şi majora cifra de afa­ceri, iar rezul­tatele unui astfel de proces se pot vedea şi în nivelul pro­fita­bilităţii, al numărului de clienţi şi chiar al numărului de angajaţi.

„Clientul din 2010 era concentrat pe a produce şi a vinde, nu avea nevoie de imagine. Acum competiţia e mai acerbă. Brandingul nu este despre schimbarea numelui sau a logoului. Dacă se întâmplă aceste modificări, ele vin la pachet cu strategia de brand şi, luate toate împreună, rezultatele se văd în cifra de afaceri“, spune Dochiţa Zenoveiov, brand innovator în cadrul agenţiei de branding Inoveo.

Ea adaugă şi că, dacă până în 2010, companiile de branding erau cele care se adresau clienţilor, în ultimii ani procesul s-a inversat.

„Start-up-urile au nevoie de dezvoltarea brandului: poziţionare, naming, identitate vizuală, un kit basic de brand în offline şi în online. De rebranding au nevoie şi companiile care există în piaţă şi care vor o rafinare a imaginii“, spune Dochiţa Zenoveiov.

Înainte de apariţia mediului online, media de „supravieţuire“ a unui brand era de şapte ani, însă acum aceasta a scăzut, mai spune Dochiţa Zenoveiov.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează Gala Ziarul Financiar, 17 noiembrie 2025
Principalele valute BNR - ieri, 13:37
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 5.0847
Diferență: 0,0157
Ieri: 5.0839
Azi: 4.3768
Diferență: -0,0343
Ieri: 4.3783
Azi: 5.7545
Diferență: -0,0695
Ieri: 5.7585
Azi: 5.5259
Diferență: 0,4125
Ieri: 5.5032