Media & Advertising

Ediţia "Serviciul Român de Comedie" dedicată Zilei Naţionale - lider de audienţă

Autor: Mediafax

01.12.2011, 14:48 73

Ediţia de miercuri seară a emisiunii "Serviciul Român de Comedie", dedicată Zilei Naţionale a României, a fost lider de audienţă, peste 2 milioane de telespectatori urmărind programul în minutul de aur, 21.22, informează Pro TV.

"Serviciul Român de Comedie" a deschis, miercuri seară, sărbătoarea tuturor românilor la Pro TV. Cu mult umor, glume atent pregătite şi invitaţi de seamă, ediţia specială "SRC" din ajunul Zilei Naţionale a înregistrat în minutul de maximă audienţă 10,6 puncte de rating şi 29,4% cota de piaţă.

Agenţii lui Toni Grecu au fost la înălţime, astfel că "Serviciul Român de Comedie" a fost lider absolut de audienţă pe întreaga durată a difuzării (20.24 - 21.50). Pe publicul din mediul urban, Pro TV a fost lider, cu o medie de 8,3 puncte de rating şi 18,2% cota de piaţă, în vreme ce Antena 1 obţinea doar 5,1 puncte de rating şi 11,1% din cota de piaţă. Şi pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Pro TV a condus topul cu o medie de audienţă de 8,1 puncte de rating şi 22,9% cota de piaţă, în vreme ce Antena 1 s-a clasat pe locul al patrulea, cu 3,5 puncte de rating şi 9,9% cota de piaţă.

Pregătiţi să felicite Pro TV pentru cei 16 ani de existenţă, în stilul caracteristic al show-ului, agenţii SRC au dat viaţă, pe rând, unor personaje consacrate ale emisiunii, dar şi unor politicieni şi personalităţi internaţionale. Aceştia au spus "De ce iubesc România" şi au transmis mesaje pentru români de ziua lor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO