Media & Advertising

Eticheta Coca-Cola tine la etica

24.10.2003, 00:00 141



Coca-Cola Romania si Junior Achievement (JA) Romania au lansat programul educational- "Etica-cea mai buna eticheta in afaceri". Programul se va derula in anul universitar 2003-2004 si este destinat tuturor studentilor din invatamantul romanesc. Cursul, care se adreseaza tinerilor intre 18 si 24 de ani, prezinta 38 de studii de caz alese dintr-un portofoliu de peste 200, conform reprezentantului JA Stefania S. Popp. In acest an, sponsorul Coca-Cola a inclus si un "Road show", prin intermediul carora manageri dai companiei vor analiza, impreuna cu studentii, cate un studiu de caz in fiecare luna. Programul dureaza opt luni si se va desfasura in universitatile din Bucuresti, Oradea, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Brasov, Targu-Mures si Constanta.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO