• Leu / EUR4.7260
  • Leu / GBP5.3065
  • Leu / USD4.2193
Media & Advertising

Eusediu Margasoiu, Specialist în Marketing, Fondator The Network: Oamenii nu cumpără produse sau servicii, ci percepţia despre ele

Eusediu Margasoiu, Specialist în Marketing, Fondator The Network: Oamenii nu cumpără produse sau servicii, ci percepţia despre ele

Autor: Roxana Rosu

7 iun 2017 307

Restructurările se concentrează pe zona operaţională şi financiară, dar nu este suficient. E nevoie de vectorul de marketing, de interfaţa intre firmă şi cel care ii cumpără produsul sau serviciile, a spus Eusediu Margasoiu, Specialist în Marketing, Fondator The Network, la conferinţa„The Value of Second Chances: poveşti antreprenoriale şi soluţii pentru companii în dificultate”, organizată de ZIarul Financiar şi CITR Group.

"Pepsi a trecut in România printr-o criză, când a ajuns la o cotă de 3%. Compania se scufunda, în 1998, datoriile erau peste cifra de afaceri. Era un culture-clash. În 6 luni, de la 2.700 de angajaţi am ajuns 710, de la 32 de expaţi la 3. A fost nevoie de o operaţie de tăiat cu bisturiul. Era o condiţie necesară, dar nu suficientă. Pepsi făcea blind-tests pe consumatori, cu 2 variante de băuturi tip Cola, şi la sfârşit de ani 90, românii alegeau 68% Pepsi. Dar când nu era blind test, 80% au ales Coca-Cola. Oamenii nu cumpără produse sau servicii, ci percepţia despre ele. Indiferent de industrie. Deci trebuia să reconstruim brandul. Noi putem manipula percepţiile oamenilor, în bine sau în rău. Esenţial în revenirea Pepsi a fost reconstrucţia brandului şi echipa."

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Principalele valute BNR - ieri, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.7260
Diferență: 0,0233
Ieri: 4.7249
Azi: 4.2193
Diferență: -0,1136
Ieri: 4.2241
Azi: 5.3065
Diferență: 0,2645
Ieri: 5.2925
Azi: 4.2262
Diferență: 0,0947
Ieri: 4.2222