Media & Advertising

Festivalul George Enescu a umplut hotelurile de top din Capitală. „Se vede şi în tarife“

În perioada desfăşurării evenimentului, în săli se vor aduna 125.000 de persoane, printre care jurnalişti ai televiziunilor cu renume precum CNN, BBC, dar ai publicaţiilor de specialitate ca The Guardian sau Gramophone, pe lângă mass-media naţională. Festivalul a avut deschiderea oficială în data de 4 septembrie 1958, la trei ani după moartea lui George Enescu, marcând debutul celei mai importante manifestări muzicale internaţionale găzduite de România.

În perioada desfăşurării evenimentului, în săli se vor aduna 125.000 de persoane, printre care jurnalişti ai televiziunilor cu renume precum CNN, BBC, dar ai publicaţiilor de specialitate ca The Guardian sau Gramophone, pe lângă mass-media naţională. Festivalul a avut deschiderea oficială în data de 4 septembrie 1958, la trei ani după moartea lui George Enescu, marcând debutul celei mai importante manifestări muzicale internaţionale găzduite de România.

Autor: Greta Bogdan

04.09.2015, 00:08 1230

În mod sigur acest festival ajută la promovarea României la nivel mondial.

Festivalul George Enescu, cel mai important eveniment cultural al toamnei, a umplut hotelurile din Bucureşti cu turişti care sunt dispuşi să plătească chiar şi 1.000 de euro în câteva zile pentru cazare şi masă.

Gradul de ocupare a hotelurilor din Capitală a ajuns la 100% în această perioadă, cei mai mulţi turişti fiind francezi, germani, italieni sau belgieni, dar şi români care vin din alte judeţe.

„Numărul rezervărilor turiştilor români este în creştere faţă de alte ediţii ale festivalului. Acest fapt atestă creşterea apetitului pentru muzică al românilor“, a spus Alina Fugaciu, general manager al Mercure Bucharest City Center, unul dintre hotelurile situate aproape de Ateneul Român.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO