Media & Advertising

Flanco vine cu o campanie care să-i aducă pe clienţi şi a doua oară în magazin

Autor: Adriana Rosoga

01.11.2010, 18:44 41

Retailerul Flanco care a realizat anul trecut o cifră de afaceride 70 mil. euro, în scădere cu 65% faţă de anul anterior încearcăsă-şi atragă clienţi oferind carduri de reduceri pentru fiecareachiziţie de produse din magazinele reţelei. În funcţie de valoareaachiziţiei, clienţii primesc 1, 2 sau trei carduri de reducere.Dacă valoarea achiziţiei este mai mică de 100 de lei (TVA inclus),clientul primeşte un card în valoare de 100% din valoareaachiziţiei, iar dacă valoarea achiziţiei este mai mare de 200 lei(TVA inclus) clientul primeşte trei carduri, în valoare de 20%, 30%şi 50% din valoarea achiziţiei făcute. Cardurile de reducere pot fiutilizate parţial sau integral, individual sau cumulat, pentru aachita maxim 20% din valoarea unei noi achiziţii făcute în oricemagazin Flanco.

Flanco a anunţat la sfârşitul lui septembrie vânzarea companieicătre grupul Asesoft. Sebastian Ghiţă şi Iulian Stanciu, acţionariiAsesoft, au preluat 60% din acţiunile companiei, în timp ce restultitlurilor au rămas băncilor creditoare, respectiv ING Bank,UniCredit Ţiriac Bank şi BRD. Noii acţionari aduc lichidităţi de 14mil. euro, din care 10 mil. euro vor acoperi datoriilebancare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO