Media & Advertising

Google promovează, miercuri, baschetul la JO, printr-un nou logo interactiv

Google promovează, miercuri, baschetul la JO, printr-un nou logo interactiv

Autor: Laura Mitran

08.08.2012, 10:07 334

Jucătorul de baschet prezentat în logoul Google de miercuri are la dispoziţie mai multe mingi, dar numai 24 de secunde - timpul maxim permis de posesie a mingii de o echipă pentru a înscrie o dată. Utilizatorul poate simula aruncarea, cu ajutorul tastei space, şi pentru fiecare minge dată la coş primeşte două puncte.

Baschetul a fost inclus între sporturile Jocurilor Olimpice de Vară în 1936, fiind rezervat echipelor masculine, în timp ce cele feminine au putut participa din 1976.

Cele mai bune rezultate la JO în acest sport le-a avut de departe SUA. Echipele americane masculine au câştigat 13 din 16 titluri olimpice, iar cele feminine, 6 din cele 8 participări.

România a participat o singură dată la competiţia olimpică de baschet, în 1952, când s-a clasat pe locul 17.

Baschetul a fost inventat de canadianul James Naismith, în Springfield, Massachusetts, în 1891. În câteva decenii, acest joc pe echipe, practicat în interior, a devenit foarte popular în SUA. A ajuns cunoscut şi peste ocean, Federaţia Internaţională de Baschet fiind înfiinţată în 1932, la Geneva.

Jocurile Olimpice de Vară de la Londra s-au deschis pe 27 iulie şi se desfăşoară până pe 12 august.

Google îşi schimbă frecvent logoul pentru a marca evenimente importante şi a omagia personalităţi din diverse domenii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO