Media & Advertising

GroupM România a lansat un program de cercetare media, Innovation Lab, pentru a studia impactul Metaverse şi al Inteligenţei Artificiale asupra industriei media

GroupM România a lansat un program de cercetare media,...

Autor: Roxana Rosu

14.09.2022, 16:15 105

GroupM România, unul dintre principalii jucători din piaţa media şi parte din WPP Group, a lansat în septembrie Innovation Lab, un program de cercetare media la nivel global, echipa de la Bucureşti fiind prima din Europa de Est care va cerceta oportunităţile pe care Metaverse, folosirea NFTs, Artificial Intelligence şi IoT le deschid pentru industria media.

În afară de biroul din România, la program participă birourile din Eindhoven, Amsterdam, Copenhaga şi Aarhus.

Programul a fost inclus în agenda Campus Media Academy, un bootcamp care pregăteşte tineri pasionaţi de comunicare pentru a deveni specialişti în media. Numele celor trei echipe de cercetare sunt Galaxy Hub, MAIA şi Trifolium. Pe parcursul programului, participanţii beneficiază de training şi mentorat oferit de colegii din GroupM, profesionişti în digital, research&insights.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO