Media & Advertising

În criză a crescut numărul de campanii de responsabilitate socială, toate agenţiile se implică în astfel de acţiuni

În criză a crescut numărul de campanii de...

Autor: Ştefan Stan, Oana Stupinean

29.10.2014, 12:35 87

Acţiunile de tip CSR au crescut ca număr în criză, în ciuda bugetelor mai restrânse ale companiilor, dar în acelaşi timp şi agenţiile de publicitate se implică în mod gratuit în campanii sociale, sunt de părere invitaţii panelului “Publicitatea şi societatea civilă”, organizat în cadrul conferinţei Ziua Publicităţii.

“Este un paradox pe care l-am constatat în publicitate. Pe măsură ce a intervenit tot mai puternic criza, a crescut cumva numărul implicărilor agenţiilor în campaniile de CSR. Sunt două motive: motivare externă şi internă. Motivul intern este despre convingerea oamenilor că fac un lucru bun, în care cred. În perioada electorală creşte foarte mult frecvenţa de campanii de acest fel”, a declarat Sorin Psatta, integrated communication director al Graffiti BBDO România.

Mai mult, publicitatea ar trebui să pună mai mult accentul pe partea educativă şi să promoveze principii etice. “Oamenii pot fi educaţi. Mi se pare foarte important ca lumea advertisingului să sprijine ONG-urile, social entrepreneurship”, a spus Adriana Comăneci, managing partner al Reviro.

Citeşte pe ZF Corporate cele mai importante declaraţii

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO