Media & Advertising

Încălţămintea şi îmbrăcămintea îşi fac loc printre reclamele la alimente şi băuturi

Încălţămintea şi îmbrăcămintea îşi fac loc...

Autor: Simona Tatu

29.03.2018, 00:05 156

Retailerii Deichmann, H&M şi Lidl şi-au promovat produsele de îmbrăcăminte şi încălţăminte luni seară cu spoturi pe trei dintre cele mai urmărite posturi locale de televiziune. Industria alimentară a rămas în continuare în fruntea clasamentului reclamelor din prime-time cu un număr de 34 de spoturi, arată datele de la Mediafax Monitorizare.

Pentru a doua săptămână consecutiv, retailerul de încălţăminte Deichmann a fost prezent pe TV cu o reclamă. Ca element de noutate, apar reclamele retailerului H&M prezent în prime-time cu două reclame la îmbrăcăminte şi Lidl, care şi-a promovat articolele vestimentare pentru copii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO