Media & Advertising

Kantar: Piaţa media în 2022 va vedea o redefinire a modelului de publicitate şi targetare online şi o reechilibrare a alocării bugetelor între campaniile de brand şi cele de performance

 Kantar: Piaţa media în 2022 va vedea o redefinire a modelului de publicitate şi targetare online şi o reechilibrare a alocării bugetelor între campaniile de brand şi cele de performance

Autor: Roxana Rosu

06.01.2022, 11:46 115

Industria globală de media va cunoaşte o serie de schimbări în perioada următoare, pe fondul pandemiei, specialiştii din domeniu estimând creşterea transparenţei în ceea ce priveşte audienţa Video on Demand, redefinirea modului în care internetul este folosit în scop commercial şi noi abordări în ceea ce priveşte utilizarea datelor, printre trendurile care se vor accentuat în viitorul apropiat.

“În 2022, vom asista la o reorientare a atenţiei industriei, după un an de creştere şi de reacţii agile în contextul pandemiei. Pe fondul unor schimbări destul de radicale la care suntem martori (perspectiva limitării cookie-urilor, schimbarea atitudinilor şi a obiceiurilor de consum), industria va trebui să se adapteze şi să înveţe să găsească noi strategii de succes. Indiferent dacă acest lucru va însemna investiţii în mai mult conţinut care să atragă utilizatori pe o piaţă aglomerată, regândirea modelelor de business sau experimentarea unor noi abordări de utilizare mai bună a datelor, adaptabilitatea şi capacitatea de testare şi de învăţare vor fi esenţiale.”, a declarant Francois Nicolon, CMO, Media Division, Kantar,  lider global în oferirea de insight-uri demonstrate şi servicii de consultanţă de brand.

În opinia specialiştilor, proprietarii şi producătorii de conţinut vor avea o putere mai mare de negociere în ceea ce priveşte drepturile de licenţiere şi taxele de distribuţie. De asemenea, ponderea publicităţii contextuale va creşte, în paralel cu o amplificare a competiţiei pentru bugetele alocate activităţilor de performance marketing odată cu creşterea social commerce, a influenţei exercitate de companiile mari de retail (care devin jucători mai sofisticaţi în zona de e-commerce, cu investiţiile în publicitate aferente) şi a interesului generat de metaverse.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO