Media & Advertising

Libris.ro şi-a majorat afacerile cu 36% în 2019, la aproape 54 mil. lei (11 mil. euro)

Laura Ţeposu, director de dezvoltare Libris.ro

Laura Ţeposu, director de dezvoltare Libris.ro

Autor: Cristina Bellu

27.01.2020, 12:35 188

Libris.ro, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa online de carte din România, a înregistrat în 2019 o cifră de afaceri de 53,9 mil. lei (11,3 mil. euro), în creştere cu 36% faţă de anul precedent, în contextul diversificării ofertei şi creşterea portofoliului de carte în limba engleză, care a bifat un avans de 115%.

Categoriile care au generat cele mai multe vânzări în 2019 au fost beletristica, dezvoltarea personală şi cărţile pentru copii, reprezentând cumulat peste 51% din cifra de afaceri.

În ceea ce priveşte comanda medie, aceasta a înregistrat un avans de 10% faţă de 2018, potrivit datelor transmise de companie, în timp ce numărul comenzilor de pe mobil a ajuns la 60%, faţă de 51% în 2018.

“Ne bucurăm să observăm că a crescut numărul clienţilor tineri, cu vârste între 18 şi 24 de ani, care citesc din ce în ce mai mult şi mai diversificat. Au fost extrem de apreciate titlurile exclusive, dar mai ales volumele vândute cu autograful autorului“, explică Laura Ţeposu, director de dezvoltare Libris.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO