Media & Advertising

Maria Tudor, Publicis One: Piaţa de publicitate este pe un trend ascendent

Maria Tudor, chief media officer al Publicis One:  Multe dintre conceptele avansate pe care le dezvoltăm se aplică mai uşor pe piaţa globală.

Maria Tudor, chief media officer al Publicis One: Multe dintre conceptele avansate pe care le dezvoltăm se aplică mai uşor pe piaţa globală.

Autor: Corina Zamfir

23.06.2017, 00:05 295
Piaţa de publicitate este pe un trend ascendent, o tendinţă pe care a intrat în urmă cu trei ani după prăbuşirea din anii de criză, spune Maria Tudor, chief media officer al Publicis One, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa de media şi comunicare.
 
„Dacă ne uităm înapoi la anul în care a început criza, erau două ţări care au avut cele mai mari scăderi din lume: Ucraina şi România. Cred că la acel moment ne băteam care să fie lider pe scăderi. În ultimii trei ani, România a crescut, iar trendul s-a schimbat. Toată lumea ştie că anul trecut a fost un an bun. Întrebarea este dacă această creştere este sustenabilă“, a spus Maria Tudor.
 
În anul 2008, ultimul an de boom economic, piaţa de publicitate din România se ridica la 600 de milioane de euro, iar în anul 2016 a atins plafonul de 366 de milioane de euro, în creştere cu 10% faţă de anul precedent, potrivit rapoartelor anuale Media Fact Book rea­lizate pe piaţa de publicitate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO