Media & Advertising

Mediafax premiază protagoniştii ştirilor bune ale anului 2012 la Gala Mediafax 2013

Mediafax premiază protagoniştii ştirilor bune ale anului 2012 la Gala Mediafax 2013

Autor: Departamentul Eveniment

20.02.2013, 14:13 318

La evenimentul care va avea loc la Ateneul Român au fost invitaţi protagoniştii celor mai importante ştiri furnizate de Agenţia de presă MEDIAFAX în cursul anului 2012, oameni reprezentând valorile în care jurnaliştii agenţiei cred, personalităţi politice, reprezentanţi ai instituţiilor statului, oameni de afaceri, de cultură, sportivi.

Anul 2012 a fost unul dintre cei mai agitaţi după Revoluţia din decembrie 1989, începând cu proteste de stradă şi sfârşindu-se cu alegerile parlamentare şi cu un nou guvern. România a trecut prin perioade dificile, dar au fost şi evenimente deosebite în 2012, Gala Mediafax rememorând atât tulburările sociale şi politice, cât şi lucrurile bune care ne îndeamnă să sperăm. Cel mai important moment al galei îi va aduce în prim-plan pe aceia care au reuşit sa rămână în memoria colectivă cu fapte bune şi realizări deosebite, ei urmând să fie premiaţi de jurnaliştii agenţiei.

Astfel, Mediafax va sărbători valorile după care îşi ghidează întreaga activitate jurnalistică: adevăr, profesionalism, inovaţie, curaj, ambiţie, atitudine, respect, iniţiativă, obiectivitate.

Gala Mediafax 2013 este organizată cu sprijinul Romtelecom, EON, Asirom, Alphabank, Kinstellar, Bancpost, Cosmote, Sanofi, Azomureş, Ţiriac Auto, City Insurance, JTI, Immofinanz Group, Bergenbier, Nissa şi Trends by Adina Buzatu.

Mediafax este cel mai mare furnizor de informaţie generală şi de afaceri din România. Înfiinţată în 1991, compania face în prezent parte din cel mai mare grup media din România, Mediafax Group, şi are peste 2.000 de clienţi din mass-media, sectorul public şi cel de afaceri. Printre produsele şi serviciile Mediafax se numără fluxuri zilnice de ştiri şi fotografie de presă, servicii de monitorizare de presă şi de distribuţie de comunicate de presă, rapoarte de piaţă, conţinut multimedia pentru telefonia mobilă. Din 2007, Mediafax se adresează în mod direct şi consumatorilor finali, nu doar sectorului business, prin www.mediafax.ro.

Mediafax Group este o companie construită în jurul conţinutului şi reuneşte cele mai multe branduri-lideri de piaţă din presa românească. Brandurile Mediafax Group sunt: Business: Ziarul Financiar, www.zf.ro; BUSINESS Magazin, www.businessmagazin.ro; SPORT&SPECIAL INTEREST: ProSport, www.prosport.ro, www.liga2.ro, PROMotor, www.promotor.ro, www.go4it.ro, www.descopera.ro; GENERAL: Mediafax Mass-Media News, www.mediafax.ro, www.gandul.info; Mediafax Foto, Mediafax Monitorizare, Mediafax Mobile; WOMEN&ENTERTAINMENT: PRO TV Magazin, www.protvmazin.ro, Ce se întâmplă, doctore?, www.csid.ro, The One, www.onemagazine.ro, www.apropo.ro, www.showbiz.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO