• Leu / EUR4.7352
  • Leu / GBP5.3288
  • Leu / USD4.2979
Media & Advertising

MediaPRO lanseaza Apropo TV, cea mai complexa revista media de pe piata

19 nov 2004 75



Compania de Publishing a MediaPRO, PubliMedia, va lansa, pe 24 noiembrie, cea mai complexa revista media de pe piata: 100 de pagini format A4. Pe langa un ghid TV profesionist, cititorii vor gasi si o revista cu stiri proaspete si analize pertinente legate de televiziune, muzica, cinema, publicitate si multimedia.



Tirajul de inceput al revistei Apropo TV - care va aparea pe piata saptamanal, in fiecare zi de miercuri - va fi de cel putin 100.000 de exemplare. Publicatia va fi condusa de cunoscutul analist media Costi Rogozanu.





Un ghid media-TV complex



Saptamanalul Apropo TV doreste - spun editorii sai - sa schimbe perceptia asupra zonei revistelor media in Romania.



"De obicei, piata se imparte brutal intre reviste mondene sau "de scandal" si reviste de tip ghid TV, in care segmentul editorial nu este destul de dezvoltat. Apropo TV va fi in acelasi timp o revista de media cu stiri proaspete si analize pertinente, dar si un ghid TV profesionist cu programe cat se poate de exacte si recomandari tematice generoase", a declarat Costi Rogozanu, redactor sef Apropo TV.



El a precizat ca revista va acorda spatii generoase unor domenii precum televiziune, cinema, muzica, internet sau advertising. "In afara de televiziune, celelate zone ale culturii media sunt foarte superficial tratate in piata saptamanalelor pe care dorim sa ne impunem. In acelasi timp, vom avea pagini de stiri mondene proaspete si pictoriale elaborate - o provocare in premiera pentru o revista cu aparitii saptamanale. Rezultatul? Cel mai complex ghid media-tv de pe piata: 100 de pagini format mare", a spus Costi Rogozanu.





O premiera: revista media plus portal Internet



Publicul-tinta al revistei este reprezentat, in principal, de tineri cu varste cuprinse intre 15 si 35 de ani. "Apropo TV isi propune sa castige acel public care consuma critic produsele mediatice, acel public care face alegeri ferme", a explicat redactorul-sef al noii publicatii.



O alta noutate pentru piata media din Romania este ca intre revista Apropo TV si portalul apropo.ro exista si va exista o legatura puternica (tradata si prin faptul ca publicatia si portalul au un brand comun si sigle asemanatoare): multe din actiunile si surprizele pregatite de revista se vor regasi in portalul mentionat.



Una din multele premiere pregatite este aceea ca vizitatorii apropo.ro ii vor putea vedea, non-stop, via web-cam pe redactorii Apropo TV. In plus, saptamanal, utilizatorii apropo.ro vor putea dialoga, prin videochat, cu invitatii revistei.



Printre atuurile revistei, redactorul sef Costi Rogozanu a mentionat scriitura alerta, ironica, amuzanta, analizele, anchete atente, editorialisti precum Cristian Mungiu



, Tudor Giurgiu, Olivia Steer, Dragos Vasile, Andi Moisescu etc. De paginile dedicate muzicii se vor ocupa cei mai buni DJ de la marile radiouri din Romania. "Ne intereseaza foarte mult si publicul tanar iar, in acest sens, alegerea numelui revistei care coincide cu cel al cunoscutului portal Internet apropo.ro nu este deloc intamplatoare O noutate absoluta, de altfel, va fi cross-promotion-ul sustinut (stiri, imagini, programe actualizate) pe care Apropo TV il va face cu portalul mentionat. Nu vor lipsi, pe langa programul TV, topuri, statistici, recomandari si ofertele din domeniile muzica, cinema, cluburi etc", a spus Costi Rogozanu.





Va concura cu ProTV Magazin?



"Este cunoscut faptul ca PubliMedia editeaza si cel mai citit ghid TV din Romania, ProTV Magazin, si este evident ca, in acest context, decizia lansarii Apropo TV ii va nedumeri pe unii. Lucrurile se vor clarifica insa, inca de la prima aparitie, cand va fi evident ca produsele sunt absolut complementare, atat prin forma fizica - Apropo TV fiind editat in format mare - cat si prin continut. Astfel, ProTV Magazin va ramane lider de necontestat pe segmentul mass-market in format mic, ca si ghid TV al intregii familii, in vreme ce Apropo TV se va pozitiona spre un public mai tanar, dornic de a se informa, de a fi la curent cu ?tot ce misca? in zona TV, dar si cinema, muzica, multimedia, internet, publicitate etc. Accentul pe zona editoriala este foarte mare, de aceea am decis sa urcam standardele revistelor de gen, calitativ dar si cantitativ - spre 100 de pagini in format mare. In plus, este absolut evident ca si Romania trebuie sa se indrepte spre o zona a firescului: majoritatea marilor publisheri europeni editeaza cu succes nu doar doua, ci chiar sapte-opt reviste de tip ghid TV, foarte clar targetate si marketate", explica Dragos Stanca, director PubliMedia.





Campanie de lansare semnata Leo Burnett



Apropo TV beneficiaza de o promovare speciala, campania publicitara fiind realizata de agentia Leo Burnett&Target. Comunicarea cuprinde trei spoturi TV (realizate si regizate de Bogdan Naumovici), printuri, outdoor, spoturi radio, spoturi in cinematografe, etc. Trebuie mentionate si leflet-urile speciale, care vor reprezenta o revista Apropo TV la o scala de 8 ori redusa si care vor fi distribuite gratuit.



Subiectele primului numar prezinta surprize placute pentru cititori, una dintre ele fiind pictorialul cu Nicoleta Luciu, care va juca rolurile unor barbati de televiziune celebri, o surprinzatoare combinatie de grafica si fotografie, in premiera pentru Romania - dupa cum promit editorii noii publicatii.

Principalele valute BNR - luni, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.7352
Diferență: -0,0042
Ieri: 4.7340
Azi: 4.2979
Diferență: 0,7619
Ieri: 4.2803
Azi: 5.3288
Diferență: 0,3106
Ieri: 5.3251
Azi: 4.3226
Diferență: 0,0324
Ieri: 4.3235