Media & Advertising

Netflix a ratat „la mustaţă” estimările de profit pe T1 2020, dar a câştigat peste 15 milioane de utilizatori noi, aproape dublu faţă de aşteptări

sursa foto: Hepta

Autor: Alex Ciutacu

29.04.2020, 16:26 356

Compania americană Netflix a livrat rezultate mixte pentru primul trimestru din 2020, întrucât profitul per acţiune s-a situat sub estimprile analiştilor, însă numărul de utilizatori noi a fost aproape dublu faţă de aşteptări, potrivit CNBC.

Astfel, Netflix a raportat un câştig per acţiune de 1,57 dolari, în comparaţie cu estimările de 1,65 dolari per acţiune.

Veniturile Netflix s-au ridicat la 5,77 miliarde dolari, depăşind uşor estimările de 5,76 miliarde dolari, stabilite prin consensul analiştilor chestionaţi de Refinitiv.

În ceea ce priveşte numărul de utilizatori noi, Netflix a înrolat încă 15,77 milioane de subscripţii plătite, în comparaţie cu estimările publicate de Street Account, care se ridicau la 8,2 milioane de utilizatori noi.

Cu toate acestea, comparaţia dintre estimări şi rezultatul efectiv este dificl de analizat, întrucât impactul efectiv al măsurilor de carantină nu poate fi calculat.

Într-o scrisoare trimisă către acţionari, Netflix a anunţat că se aşteaptă ca audienţa şi subscripţiile să înregistreze creşteri în acest trimestru, însă a atras atenţia referitor la o potenţială temperare a creşterii pe parcursul anului, pe măsură ce oamenii ies din carantină în toată lumea.

Netflix a anunţat că se aşteaptă la 7,5 milioane de subscripţii noi la nivel global pentru T2, însă a avertizat că această estimare este „o presupunere” pentru că nu poate şti exact când se vor ridica restricţiile în toată lumea.

În al treilea trimestru, Netflix se aşteaptă ca volumul de utilizatori noi să scadă, în contextul în care se vor redeschide mai multe economii.   

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO