Ziarul Financiar va prezenta în fiecare săptămână topul celor mai frecvente reclame din prime-time difuzate pe trei dintre cele mai urmărite posturi de televiziune din România. Datele de săptămâna aceasta au fost culese luni, 7 noiembrie 2016.
Topul celor mai frecvente spoturi publicitare difuzate luni seara, în prime-time, pe trei dintre cele mai urmărite posturi de televiziune din România este ocupat de medicamentele fără reţetă, alimente şi băuturi, retaileri electro-IT, de cosmetice şi de industria bancară.
Dintr-un total de 111 reclame difuzate în intervalul orar 20.00-21.00, 37 au fost numai la industria farma şi retail farma, 15 la alimente şi băuturi, nouă la retaileri electro-IT şi opt la industria bancară şi a asigurărilor.
Competiţia „acerbă“ de pe piaţă determină companiile să investească din ce în ce mai mult în comunicare, iar acest lucru este vizibil şi din punctul de vedere al creşterii economice a României.
„Se simt semnele creşterii economice. Companiile s-au dezmorţit în urma crizei financiare şi investiţia în comunicare este în creştere. Cu toate acestea, în comparaţie cu tări vecine precum Ungaria, investiţia în comunicare din România este în continuare considerabil mai mică“, spune Gabriela Nanu, Regional Client Service Director Centrade I Cheil, agenţie care oferă servicii integrate de comunicare.