Media & Advertising

Nurofen şi campaniile de Black Friday intră în forţă în prime-time-ul televiziunilor

Ziarul Financiar va prezenta în fiecare săptămână topul celor mai frecvente reclame din prime-time difuzate pe trei dintre cele mai urmărite posturi de televiziune din România. Datele de săptămâna aceasta au fost culese luni, 7 noiembrie 2016.

Ziarul Financiar va prezenta în fiecare săptămână topul celor mai frecvente reclame din prime-time difuzate pe trei dintre cele mai urmărite posturi de televiziune din România. Datele de săptămâna aceasta au fost culese luni, 7 noiembrie 2016.

Autor: Bianca Dorobanţu

11.11.2016, 00:05 437
Topul celor mai frecvente spoturi publi­citare difuzate luni seara, în prime-time, pe trei dintre cele mai urmărite posturi de tele­viziune din România este ocupat de me­di­ca­mentele fără re­ţetă, alimente şi bău­turi, re­taileri electro-IT, de cosmetice şi de in­dustria bancară.
 
Dintr-un total de 111 reclame difuzate în intervalul orar 20.00-21.00, 37 au fost numai la industria farma şi retail farma, 15 la ali­mente şi băuturi, nouă la retaileri electro-IT şi opt la industria bancară şi a asi­gu­rărilor. 
 
Competiţia „acerbă“ de pe piaţă deter­mină companiile să investească din ce în ce mai mult în comunicare, iar acest lucru este vizibil şi din punctul de vedere al creşterii economice a României.
 
„Se simt semnele creşterii economice. Companiile s-au dezmorţit în urma crizei financiare şi investiţia în comunicare este în creştere. Cu toate acestea, în comparaţie cu tări vecine precum Ungaria, investiţia în comunicare din România este în continuare considerabil mai mică“, spune Gabriela Nanu, Regional Client Service Director Centrade I Cheil, agenţie care oferă servicii integrate de comunicare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO