Media & Advertising

O provocare pentru oamenii din lumea publicităţii: Cum definesc România, ţara contrastelor, a diversităţii geografice, a timpului de calitate şi a potenţialului

galerie foto

galerie foto

Autor: Sorin Pâslaru, Cristina Roşca

02.12.2014, 00:07 336

Ziarul Financiar a adresat participanţilor la conferinţa „Ziua Publicităţii“ organizată de Asociaţia Internaţională a Advertiserilor - Filiala din România, desfăşurată luna trecută în Bucureşti, o solicitare: să definească România în două-trei cuvinte pe care să le scrie pe o foaie de hârtie.

Rezultatul îl vedeţi alături: peste 50 de „sentinţe“ despre cum văd cei care activează în această industrie România şi cum ar trebui să fie promovată ţara în străinătate.

Solicitarea a fost adresată în timpul desfăşurării panelului „România şi brandul de ţară“, la care au participat omul de afaceri Jean Valvis, care a lansat Dorna (cumpărată de Coca-Cola în 2002) şi Aqua Carpatica, publicitarul Radu Florescu, creativul Bogdan Naumovici, Eusediu Mărgăsoiu, membru fondator al companiei de consultanţă EMC South Central Europe, şi Mirela Matichescu, vicepreşedinte al Autorităţii Naţionale pentru Turism. În sală au fost prezenţi reprezentanţii unora dintre cele mai puternice grupuri de comunicare, agenţii de media, de advertising sau branding care au definit România ca ţara „reconectării cu natura şi cu meşteşugurile agricole“, „a contrastelor“, „a diversităţii geografice, a timpului de calitate“ sau „a călătoriei în timp.“ Mai multe definiţii pentru România puteţi găsi în paginile alăturate.

„România are un brand de ţară, însă ar putea fi un brand ca ţară“, spune şi Jean Vlavis.

„Cred că la ora actuală brandul României în lume e făcut de Simona Halep şi de DNA“, conchide publicitarul Bogdan Naumovici.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO