Media & Advertising

Pepsi şi Graffiti BBDO marii câştigători ai Effie

Autor: Cristina Rosca

05.06.2012, 11:05 302

Campania "Pepsi - Today. Same as yesterday" realizată de agenţia Graffiti BBDO pentru gigantul Pepsi a câştigat trofeul Grand Effie în cadrul celei de-a noua ediţii a competiţiei Effie Awards Romania, una dintre cele mai importante competiţii din industrie. Aceeaşi campanie a câştigat şi trofeul de aur în categoria Non-Alcoholic beverages. Graffiti BBDO a mai câştigat patru trofee de argint pentru campaniile "Crazy refreshment" (Prigat), "Just Live" (Dacia Sandero), "How long could you wait?" (Salvează Vieţi) şi "Doctor, you are a hero" (Petrom), dar şi două trofee de bronz. În total agenţia a câştigat opt premii, cele mai multe din competiţie. Pe poziţiile următoare s-au situat Leo Burnett & Target, care a câştigat şase premii, McCann World Group care a câştigat patru trofee şi Grey-G2 România, Ogilvy & Mather România şi Publicis, cu câte trei premii.

În cadrul festivităţii de premiere au fost acordate 42 de trofee, dintre care un Grand Effie, şase trofee de aur, 15 de argint şi 20 de bronz.

Effie este o competiţie destinată industriei de advertising care premiază cele mai eficiente campanii publicitare din perspectiva rezultatelor de vânzări şi a obiectivelor de comunicare atinse şi depăşite. În competiţia din acest an au concurat 80 de campanii, înscrise de către 27 de agenţii şi companii.

Effie Romania este un proiect derulat de International Advertising Association (IAA) în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi organizat pentru al şaselea an consecutiv de către The Institute. Effie este un festival internaţional sub licenţa Effie Worldwide.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO