• Leu / EUR4.7383
  • Leu / GBP5.3832
  • Leu / USD4.2016
Media & Advertising

Pepsi şi Graffiti BBDO marii câştigători ai Effie

Autor: Cristina Rosca

5 iun 2012 285

Campania "Pepsi - Today. Same as yesterday" realizată de agenţia Graffiti BBDO pentru gigantul Pepsi a câştigat trofeul Grand Effie în cadrul celei de-a noua ediţii a competiţiei Effie Awards Romania, una dintre cele mai importante competiţii din industrie. Aceeaşi campanie a câştigat şi trofeul de aur în categoria Non-Alcoholic beverages. Graffiti BBDO a mai câştigat patru trofee de argint pentru campaniile "Crazy refreshment" (Prigat), "Just Live" (Dacia Sandero), "How long could you wait?" (Salvează Vieţi) şi "Doctor, you are a hero" (Petrom), dar şi două trofee de bronz. În total agenţia a câştigat opt premii, cele mai multe din competiţie. Pe poziţiile următoare s-au situat Leo Burnett & Target, care a câştigat şase premii, McCann World Group care a câştigat patru trofee şi Grey-G2 România, Ogilvy & Mather România şi Publicis, cu câte trei premii.

În cadrul festivităţii de premiere au fost acordate 42 de trofee, dintre care un Grand Effie, şase trofee de aur, 15 de argint şi 20 de bronz.

Effie este o competiţie destinată industriei de advertising care premiază cele mai eficiente campanii publicitare din perspectiva rezultatelor de vânzări şi a obiectivelor de comunicare atinse şi depăşite. În competiţia din acest an au concurat 80 de campanii, înscrise de către 27 de agenţii şi companii.

Effie Romania este un proiect derulat de International Advertising Association (IAA) în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi organizat pentru al şaselea an consecutiv de către The Institute. Effie este un festival internaţional sub licenţa Effie Worldwide.

Principalele valute BNR - joi, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.7383
Diferență: -0,1433
Ieri: 4.7451
Azi: 4.2016
Diferență: -0,1995
Ieri: 4.2100
Azi: 5.3832
Diferență: -0,3923
Ieri: 5.4044
Azi: 4.1734
Diferență: -0,0216
Ieri: 4.1743