Media & Advertising

Premii, festivaluri si lansari

07.03.2003, 00:00 6

@ Coca-Cola Romania a lansat o noua bautura pe piata: Fanta Verde cu aroma de mar verde. Campania de comunicare pentru Fanta Verde este nonconformista si plina de culoare: protagonistii sunt trei omizi verzi, vesele si puse pe distractie. Personalitatea noului produs este promovata prin toate instrumentele de comunicare folosite in campanie: spot TV, afise si materiale la punctele de vanzare. Bianca Bourbon, Fanta Brand Manager: "fanta este al treilea cel mai consumat produs pe glob, cu exceptia Americii de Nord, iar in anul 2001 Fanta a devenit cu adevarat un brand global, prin lansarea sa si pe piata Americii de Nord. Fanta, desi un brand global, se bucura de o intensa localizare. In romania, Fanta este cel mai apreciat si consumat produs din categoria bauturilor racoritoare cu aroma de fructe".
@ Bucharest Music Festival va fi unul din cele mai mari evenimente ale anului din romania, fiind programat sa aiba loc pe 6 septembrie. Festivalul se va desfasura in Parcul Izvor, care are o suprafata de 147.200 de metri patrati si poate gazdui 80.000 de persoane fara blocarea traficului. Organizatorii se asteapta la cel putin 15.000 de spectatori, in conditiile in care pretul unui bilet este de 8 euro. Festivalul dispune de un buget total de 1.110.999 de euro, din care onorariile artistilor reprezinta o treime. Printre artistii invitati sa cante se numara Faithless, Avril Lavigne si t.A.T.u.
@ Colgate-Palmolive a lansat pe piata din Romania doua tipuri de spumante, care intregesc gamele de produse de ingrijire personala Palmolive Aroma Therapy si Palmolive Naturals. Spumantele de baie Palmolive Aroma Therapy Anti - Stress si Energy contin esente naturale folosite in industria parfumurilor, astfel combinate incat sa relaxeze sau sa energizeze organismul, la sfarsitul unei zile obositoare. De asemenea, compania a lansat si doua spumante - crema de baie din gama Palmolive Naturals - Milk&Honey si Almond Milk, care contin extracte naturale de lapte si miere, respectiv lapte de migdale, produse destinate persoanelor cu piele sensibila. Spumantele de baie Palmolive beneficiaza de promovare directa, in marile magazine din intreaga tara.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO