Media & Advertising

Prima ediţie din noul sezon "România, te iubesc! " de la Pro TV, lider de audienţă

Autor: Mediafax

27.02.2012, 16:05 100

Cel de-al optulea sezon al emisiunii de anchete jurnalistice "România, te iubesc!" a debutat duminică, la Pro TV, iar prima ediţie a programului, în care corespondentul Ştirilor Pro TV Alex Dima a prezentat reportajul "România sub zăpadă", a fost lider de audienţă, informează televiziunea.

Cel de-al optulea sezon al emisiunii de anchete jurnalistice "România, te iubesc!" a debutat duminică la Pro TV, iar prima ediţie a emisiunii, în care corespondentul Ştirilor Pro TV Alex Dima a prezentat reportajul "România sub zăpadă", a fost urmărită în minutul de aur, 18.57, de peste 2.000.000 de telespectatori de la nivelul întregii ţări. Ratingul obţinut în acel moment atingea 11 puncte, iar cota de piaţă era de 22,6%.

Pe tot parcursul emisiunii, difuzată între 17.59 - 18.58, Pro TV a fost lider incontestabil de audienţă, atât pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cât şi pe publicul din mediul urban.

Astfel, pe publicul comercial, Pro TV a obţinut, în medie, nu mai puţin de 6,2 puncte de rating şi 16,9% din cota de piaţă, în timp ce Antena 1, următoarea clasată, înregistra de două ori mai puţin, respectiv 3,1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de doar 8,5 procente.

Şi publicul din mediul urban a spus la unison "România, te iubesc!", iar Pro TV a obţinut, în medie, 5,8 puncte de rating şi 13,1 cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 avea doar 3,2 puncte de rating şi 7,2% cotă de piaţă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO