Media & Advertising

Prime-time-ul este aerisit după Revelion: numărul reclamelor difuzate s-a înjumătăţit

Prime-time-ul este aerisit după Revelion: numărul...

Autor: Bianca Dorobanţu

05.01.2017, 00:04 143

În prima săptămână a lui 2017 numă­rul reclamelor difuzate în prime-time s-a înju­mătăţit, ajungând de la peste 100 de spo­turi vizibile înainte de sărbători la doar 52 marţi seară, în intervalul orar 20.00-21.00, conform datelor furnizate de Me­diafax Monitorizare.

 
Scăderea bruscă a reclamelor se datorează faptului că investiţiile masive în publicitatea TV au fost făcute înainte de sărbători, când în general consumul creşte şi oamenii cheltuiesc mai mulţi bani, fiind sezonul cadourilor.
 
„Sunt luni cu pondere (de reclame – n. red.) mai mare – octombrie, noiembrie, decembrie, totul explodează în preajma Crăciunului, este full TV-ul. După Revelion scade ponderea, luna ianuarie este o lună slabă, cam toată lumea este în pauză, doar cei care au bugete mai investesc, dar este o lună slabă. Apoi de la începutul lui februarie, pentru că urmează Vallentine’s Day şi 1 Martie încep să se reia reclamele – martie, aprilie şi luna mai sunt full la TV. Din iunie începe să scadă (pon­derea - n. red.), iulie şi august, până în 20 sunt luni destul de slabe“, spune Diana Minea, director client service ICON Advertising, agenţie care oferă ser­vicii integrate de comunicare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO