• Leu / EUR4.9437
  • Leu / GBP5.5513
  • Leu / USD5.1379
Media & Advertising

Primul premiu Effie pentru TikTok a fost obţinut pentru o campanie produsă în România

Primul premiu Effie pentru TikTok a fost obţinut pentru o campanie produsă în România

Autor: Roxana Rosu

05.07.2021, 16:29 75

Campania „Keep Santa Safe”, produsă de agenţia Publicis, este prima campanie TikTok premiată cu Effie (categoria Media & Entertainment) din lume, dar şi prima campanie realizată în România.

TikTok a anunţat că a depăşit Instagram în ceea ce priveşte penetrarea pieţei regionale, devenind a doua cea mai folosită aplicaţie socială din România.

Campania „Keep Santa Safe” a debutat printr-un apel către utilizatori şi non-utilizatori să folosească platforma pentru a contribui la un cadou colectiv pentru Moş Crăciun, ales că protagonist al campaniei pentru două motive. În primul rând, vârsta care l-a plasat în categoria de risc ridicat la infecţie. Astfel, pentru a acţiona responsabil, Moşul trebuia să fie ţinut acasă în loc să livreze cadouri. În al doilea rand, el reprezintă mixul ideal de umor şi autenticitate astfel încât TikTok a întors tradiţia de bază a Crăciunului – oferirea cadourilor – într-o oportunitate de creare de content, se arată în comunicatul remis de Publicis.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO
Principalele valute BNR - astăzi, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.9437
Diferență: 0,0202
Ieri: 4.9427
Azi: 5.1379
Diferență: 0,4772
Ieri: 5.1135
Azi: 5.5513
Diferență: 1,3177
Ieri: 5.4791
Azi: 5.1954
Diferență: 0,3457
Ieri: 5.1775