• Leu / EUR4.9477
  • Leu / GBP5.8810
  • Leu / USD4.7247
Media & Advertising

Primul premiu Effie pentru TikTok a fost obţinut pentru o campanie produsă în România

Primul premiu Effie pentru TikTok a fost obţinut pentru o campanie produsă în România

Autor: Roxana Rosu

05.07.2021, 16:29 65

Campania „Keep Santa Safe”, produsă de agenţia Publicis, este prima campanie TikTok premiată cu Effie (categoria Media & Entertainment) din lume, dar şi prima campanie realizată în România.

TikTok a anunţat că a depăşit Instagram în ceea ce priveşte penetrarea pieţei regionale, devenind a doua cea mai folosită aplicaţie socială din România.

Campania „Keep Santa Safe” a debutat printr-un apel către utilizatori şi non-utilizatori să folosească platforma pentru a contribui la un cadou colectiv pentru Moş Crăciun, ales că protagonist al campaniei pentru două motive. În primul rând, vârsta care l-a plasat în categoria de risc ridicat la infecţie. Astfel, pentru a acţiona responsabil, Moşul trebuia să fie ţinut acasă în loc să livreze cadouri. În al doilea rand, el reprezintă mixul ideal de umor şi autenticitate astfel încât TikTok a întors tradiţia de bază a Crăciunului – oferirea cadourilor – într-o oportunitate de creare de content, se arată în comunicatul remis de Publicis.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO
Principalele valute BNR - astăzi, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.9477
Diferență: 0,0162
Ieri: 4.9469
Azi: 4.7247
Diferență: -0,4803
Ieri: 4.7475
Azi: 5.8810
Diferență: 1,2708
Ieri: 5.8072
Azi: 4.7380
Diferență: 0,2836
Ieri: 4.7246