Media & Advertising

Principalii jucatori de pe piata de outdoor au realizat primul studiu dedicat acestei piete

04.05.2010, 16:28 197

Compania de cercetari D&D Research a realizat la initiativaprincipalilor jucatori de pe piata outdoor Euromedia si Beta Cons(membre Epamedia), News Outdoor Romania, Clear Channel, UniversalSolution, New Age si Way Media, primul studiu dedicat acesteipiete.

La baza studiului a stat o campanie publicitara care s-a derulatexclusiv pe mediul outdoor, in perioada 25 ianuarie - 28 martie, inBucuresti si in principalele cinci orase din tara: Brasov, Sibiu,Timisoara, Iasi, Constanta. Practic, a fost creat brandul "POC"caruia i s-a facut publicitate doar in outdoor in orasele in cares-a derulat campania.
Creatia si media plan-ul campaniei POC au fost realizate de agentiade media Starcom MediaVest Group, parte a Leo Burnett.

Studiul arata ca 84% dintre respondenti au o atitudine pozitivafata de publicitatea stradala, considerand ca panourile publicitaresunt utile si au rolul de a "tine la curent."
Cercetare realizata de D&D Research, s-a facut la nivelulpopulatiei cu varste intre 14 si 45 de ani, care locuieste in orasemari. Cercetarea este similara ca demers cu o ampla campanie (POW)derulata in Australia. Cercetarea a fost realizata pe 44 despecialisti media si 1103 consumatori obisnuiti, prin interviurifata in fata.

Piata de publicitate outdoor din Romania s-a cifrat anul trecutla 45 milioane euro, cu peste 40% mai putin decat in 2008.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO