Chiar dacă alimentele şi băuturile au dominat clasamentul cu 37 de reclame, fiind urmate de farma şi retail farma cu 19 reclame, compania cu cea mai mare prezenţă în prime-time, Aqua Carpatica, a avut doar patru reclame.
Industria de bricolaj este din ce în ce mai vizibilă în prime-time-ul celor mai urmărite trei posturi de televiziune din România, săptămâna aceasta având un număr de 12 reclame faţă de 6 reclame săptămâna trecută, potrivit datelor oferite de Mediafax Monitorizare. Bilka, ferestrele Barrier, Praktiker, Leroy Merlin sau Holcim şi-au făcut loc pentru prima dată în ultimele trei luni în grila de publicitate a posturilor TV, dominată în continuare de bunuri de consum şi industria farmaceutică.
Vedeţi tabelul complet cu brandurile promovate luni seara în intervalul orar 20.00 - 21.00 pe cele mai urmărite trei posturi de televiziune din România pe www.zfcorporate.ro