Media & Advertising

Pufuleţii Gusto aduc agenţiei The Practice Leul de Argint la Cannes Lions

23.06.2010, 19:28 54

Agenţia de relaţii publice The Practice, parte a Leo BurnettGroup, a câştigat, luni seară, Silver Lion în secţiunea PR Lions,categoria "Best Launch or Re-launch", pentru campania pro-optimisma Pufuleţilor Gusto (client Phoenix), "Little voice, big sound",informează Mediafax Business.

Premiul adjudecat de The Practice la Cannes Lions, cel maiimportant festival de comunicare din lume, marchează prima victoriea industriei româneşti de PR la această competiţie.

Acesta este cel de-al patrulea trofeu pe care România îl câştigăla Cannes Lions, după un Silver Lion (Starcom România, 2007) şidouă Bronze Lion (GMP, 2007 şi Leo Burnett, 2009).

"Suntem foarte fericiţi şi mândri că trei dintre cele patrupremii pe care România le-a câştigat până acum la Cannes au fostaduse de companiile din grupul Leo Burnett, pentru disciplinediferite: media, creaţie şi acum PR. După Starcom MediaVest, care acâştigat în 2007 primul Leu pentru România, şi Leo Burnett care aadus acasă singurul premiu la Cannes Lions 2009, aseară a fostrândul The Practice să facă istorie, cu prima victorie pentruindustria românească de PR. Recunoaşterea primită de cele treiagenţii ale noastre la cel mai important festival de profil dinlume demonstrează capacitatea excepţională a Leo Burnett Group de aoferi clienţilor săi cele mai bune soluţii de comunicare,indiferent de cerinţele şi nevoile acestora", a declarat ŞtefanIordache, COO Leo Burnett Group. Mai multe despre premiul obţinut de The Practice la CannesLions citiţi pe www.mediafax.biz.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO