Media & Advertising

"Fii gazda distractiei" - o noua promotie Ursus

14.05.2004, 00:00 10



Noua campanie promotionala Ursus "Fii gazda distractiei!", care se desfasoara in perioada 17 mai - 31 iulie, a fost anuntata in cadrul unui eveniment organizat, saptamana aceasta, de agentia 2activePR.



Departamentul de marketing din cadrul Companiei de Bere Romania a dorit ca promotia de vara din acest an sa aiba o valoare deosebita si sa exprime valorile comunicate de berea preferata a romanilor. De aceea, pe langa multe alte surprize, Ursus a ales sa ofere doua premii extraordinare, constand in cate o casa complet echipata pentru a petrece clipe de neuitat alaturi de prieteni, in valoare de 70.000 de dolari fiecare, taxele aferente fiind suportate de companie.



Dincolo de valoarea celor doua mari premii, acestea au o incarcatura simbolica si o asociere stransa cu identitatea iubitorilor de bere Ursus: socializare, independenta, generozitate. Astfel s-a conturat ideea acestei promotii, in armonie cu conceptul spoturilor publicitare "Ursus atrage prietenii la distractie", adresandu-se celor care regasesc in regele berii in Romania un prieten fidel al distractiei. Un televizor wide-screen cu Home Theatre si DVD, sistem audio performant, un frigider plin cu bere Ursus si multe alte surprize vor transforma cele doua case intr-un loc ideal pentru distractii.



si pentru a chema prietenii la petrecere, Ursus pune la bataie un milion de minute gratuite (50.000 de premii a cate 20 de minute gratuite) in retelele de telefonie mobila.



"Ne-am gandit la ceea ce isi doresc romanii cel mai mult si am ajuns la concluzia ca o casa complet echipata in care sa-si invite prietenii reprezinta premiul ideal. Iar faptul ca exista doua astfel de mari premii nu poate decat sa atraga cat mai multi participanti la promotie. Ne asteptam ca si minutele gratuite in retele de telefonie mobila sa sporeasca interesul pentru campania <Fii gazda distractiei>", a declarat Alexandra Rusu, Senior Brand Manager Ursus.



Pentru a anunta promotia "Fii gazda distractiei", agentia de publicitate Focus/Publicis a pregatit pentru Ursus un spot TV, al carui protagonist este actorul Denis stefan si care va fi difuzat pe intreaga durata a promotiei pe principalele posturi nationale de televiziune. De asemenea, noua campanie promotionala Ursus va fi promovata in campanii de presa si radio, precum si prin numeroase materiale la punctele de vanzare.



Spotul a fost filmat la inceputul lunii mai. Echipa de creatie de la Focus/Publicis a fost formata din: Dragos Olteanu - Creative Director, Alex Badila - Account Director, Silviu Nedelschi - Group Creative Director, Cristian Anton - Art Director. Din partea Ursus au participat Angus Rowe - Marketing Director Ursus si Alexandra Rusu - Senior Brand Manager Ursus. Casa de productie Multimedia Est si-a adus contributia sub bagheta regizorului Sergiu Roman.



Mecanismul promotiei este unul relativ simplu si deja consacrat in promotiile Ursus: poti afla pe loc daca ai castigat un premiu prin detasarea etichetelor de pe spatele sticlei sau a inelului cutiei. La campania "Ursus atrage distractia" participa sticlele returnabile Ursus Premium si Ursus Pils de 0.5 litri si cutiile de Ursus Premium de 0.5 litri avand insemnele promotiei.



Consumatorii Ursus vor putea intra in posesia premiului in cazul in care descopera sub etichete sau sub inelele dozelor mesajul care cuprinde cuvantul "CASa". Mesajul "20 MIN" aduce unul din cele 50.000 de premii reprezentand minute gratuite in retelele de telefonie mobila.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO