Media & Advertising

Reclamele care „încing“ televizoarele de sărbători: berea şi electrocasnicele domină în prime time

Reclamele care „încing“ televizoarele de...

Autor: Bianca Dorobanţu

16.12.2016, 19:00 461

Alimentele şi băuturile conduc topul celor mai frecvente reclame difuzate luni seara în prime time pe trei dintre cele mai urmărite posturi TV din Ro­mânia, tendinţă păs­trată de-a lungul ultimelor săp­tămâni, odată cu apro­pie­rea sărbătorilor de iarnă. Astfel, dintr-un total de 102 spoturi publicitare difuzate în inter­valul orar 20.00-21.00, 36 au fost numai la alimente şi băuturi, urmate ca frecvenţă de recla­mele la medicamente (25), la servicii din in­dustria telecom (10), retaileri electro-IT (10), dar şi cosmetice (5) sau credite bancare şi nebancare (4), conform datelor furnizate de Mediafax Monitorizare. De altfel, inves­ti­ţiile în publicitate TV au crescut cu 13% faţă de 2015, de la 212 mil. euro, ajungând la 240 mil. euro, anul acesta, potrivit datelor actua­li­zate ale raportului Media Fact Book, realizat de agenţia de media Initiative.

 
Investiţiile masive în publicitatea TV au dus la o creştere peste aşteptări a întregii pieţe de publicitate din România, care a avan­sat anul acesta cu 10% comparativ cu 2015, ajungând la valoarea de 366 mil. euro, po­trivit aceleiaşi surse.
 
Creşterea depăşeşte astfel estimările care indicau un avans de 6% anul acesta, similar cu cel din 2015.
 
Pentru anul viitor, se estimează că investiţiile în publicitatea TV vor creşte cu 5%, până la 252 milioane de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO